Nu Online
Momenteel zijn er 554 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed kopen op Ebay

5-8-2009 14:46:50
hallo bruidjes heeft er iemand ervaring met het kopen van haar jurk op Ebay Amerika?

er staan daar echt héél mooie kleedjes op maar twijfel om er eentje te bestellen...

groetjes

Ellen
13-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 536

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik5-8-2009 14:54:04

Het lastige is natuurlijk dat je echt niet kan weten of het wel in perfecte staat is...

Sofie

Meld misbruik5-8-2009 14:56:50

Ik zou het toch ook niet doen: ten eerste de staat ten tweede de maat (rijmt ;-)) als er dan nog aanpassingen moeten gebeuren en zo kan je nooit bij hen terecht

je trouwt toch maar een keer hé, dan zou ik eerder naar een tweedehandswinkel hier in België/Nederland gaan, veel betrouwbaarder

grts Sofie
15/05/10

Ellen
13-8-2010
 Meld misbruik5-8-2009 15:15:11

Het is van een bedrijf in China die importeert naar verschillende landen

en er staat onderaan hoe je je maten moet opnemen en dan moet doorsturen (word op maat gemaakt voor je)

Kim
21-8-2010
 Meld misbruik5-8-2009 16:52:45

Dag Ellen,
Ik heb er zelf al eens eentje besteld (dacht pfff voor die honderd euro, je kan nooit weten he) wel ik was enorm verrast. En ik ben helemaal niet snel tevreden hoor...Maar het kleedje was prachtig! Helemaal perfect van maat, het weegt ook veel, er zit echt wel wat stof in verwerkt hoor...
De pareltjes enzo zijn er alemaal netjes opgenaaid.
Ik wil graag een extra kleed voor het dansfeest en twee jurken kopen in de winkel...ja dat gaat een beetje te ver, vandaar dat ik er nog eentje op ebay heb besteld.
Als je nog iets moet weten, mail me maar hoor (kimjoliet@hotmail.com)

groetjes

anne
8-8-2009
 Meld misbruik6-8-2009 10:30:47

ik heb mijn trouwkleed ook van ebay. Kosste 160 euro inclusief verzending, stola en onderrokken. het is een prachtig kleed, zit heel veel stof in, prachtige afwerking met pareltjes. En het past als gegoten. Is echt volledig op mijn maat gemaakt. Je moet dan iets van 8 maten doorgeven: armomtrek, lengte schouders tot vloer, heupomtrek, borstomtrek, buikomtrek, taille, lengte van schouder tot taille, ... echt super. Het kleed is dus echt op je lichaam gemaakt. En wees er maar zeker van dat die kleedjes die zogezegd uit parijs komen ook allemaal 'made in china' zijn. Is eigenlijk jammer dat het niet wat bekender is om via ebay je trouwkleed te bestellen, dan hadden die bruidshuizen hier ook wat concurrentie en zouden ook geen 1000 euro voor een trouwjurk durven vragen...

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik6-8-2009 10:35:59

Ellen,

KAn je het niet regelen via een winkel in Europa ?

Mijn kleed komt van Australie. Heb met die mensen via e-mail onderhandeld.
Heb hun dan gevraagd op ze in contact konden komen met een winkel in Europa omdat in het kleed toch eerst wou zien en passen (het kost een goede 2000 €, dus de moeite om eerst is te zien en te passen).

Na een 2-tal weekjes kreeg ik het adres van een winkel in Nederland (2 uurtje rijden. Zij krijgen het kleed nu binnen en doen de pasbeurt. Op die manier ben ik tevreden, en zijn zij zeker dat ze het paskleed terug zien.
Voor alles id een oplossing hoor :)

Groetjes,

TINA

Ellen
13-8-2010
 Meld misbruik6-8-2009 13:32:27

@ Anne: hoelang op voorhand heb je je kleed gekocht? wij trouwen pas volgend jaar augustus. Je maten voor het kleed heb je die zelf opgemeten of laten opnemen door een professionele naaister? Bedankt alvast!

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik6-8-2009 13:50:03

Een vriendin van mij heeft langs die weg een suitekleed gekocht. Inderdaad, ze heeft al haar maten moeten opgeven en het was echt prachtig, mooie stof, perfect op maat gemaakt. En zeer betaalbaar. Het overwegen waard!

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik6-8-2009 21:23:21

Hey Ellen, het enige waar ik aan denk is iets praktisch: ik bestel hier en daar ook wel iets vanuit Amerika en soms houden ze daar pakjes tegen aan de douane (of hier in België) en dit kan lang duren. Ook moet je rekenen dat je douanekosten/invoerrechten zal moeten betalen. Hoeveel dat precies is weet ik niet, maar je kan je best op voorhand eens bevragen.
Veel succes met je zoektocht!

Ines
10-4-2010
 Meld misbruik8-8-2009 11:31:40

@ vera : hoelang houden ze die dan wel vast?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...