Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

praktische regeling vervoer

5-8-2009 14:50:54
Hey bruidjes

Ik heb eens een praktische vraag over het vervoer. ik veronderstel dat iedereen vervoer bestelt tot aan de feestzaal en niet meer om 's nachts naar huis te rijden? Hoe regelen jullie dit dan voor jullie zelf en de suite: de auto's aan de feestzaal zetten de dag ervoor? een taxi vragen? hotel boeken? Mijn vriend en ik willen sowieso niet zelf naar huis rijden 's nachts maar om nu de limousine/huifkar/bus (heb nog niet beslist) te laten blijven tot 5/6 uur dat gaat een beetje duur uitkomen hé...

groetjes Sofie
15/05/10

Sofie

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 509

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik5-8-2009 14:57:46

Qua vervoer zijn wij er ook nog niet uit, maar wss blijven wij overnachten en rijden de andere mensen naar huis. De zaal zou vervoer regelen voor ons naar het hotel.
Moesten we een bus nemen voor de suite dan zou ik hen toch de kans willen geven mee te overnachten of ze zelf de keuze geven om de dag ervoor hun auto al aan de zaal te zetten. Het vervoer houden tot s nachts is idd nogal kostelijk...

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik5-8-2009 15:01:59

Wij hebben de suite "verboden" om zelf nog te rijden en gaan taxivervoer voorzien.
Is in totaal voor 12 personen en wel wat kilometers.
Offerte was +/- € 250.

Griet
27-3-2010
 Meld misbruik5-8-2009 15:43:06

hey Sofie

wij gaan met gans de suite in een oldtimer bus !! vinden we super gezellig en ook super mooi en de bus die zet ons af aan de feestzaal en rijdt terug naar zijn garage. wijzelf blijven in de feestzaal slapen ( er is een bruidssuite joepie ) en gaan onzen auto er al den dag ervoor zetten. de rest van de suite kan in een hotel in de buurt slapen ofwel naar huis rijden, da moeten ze zelf beslissen wat ze willen. het zal een beetje organiseren worden voor de auto's daar te brengen den avond ervoor en voor dan de mensen op den dag zelf in waarschoot te krijgen ( want ja hun auto staat al bij de feestzaal) maar uiteindelijk hebben we gekozen voor wat wij het mooiste en leukste vinden en niet wat het meest praktische is.
zowiezo kost het vervoer veel geld en ik zou moest ik jullie zijn uw vervoer niet laten wachten tot 6 uur smorgens om terug te rijden want da ga heel duur uitkomen. ik zou dan eerder nen taxi pakken of in de buurt blijven slapen...

groetjes
griet

ps: even om u up to date te houden: we hebben een ceremoniemeester (steven chys) en ons vervoer (oldtimer bus: the londen ceremony bus ) gisteren een eerste maal naar een bruidswinkel geweest, kon het echt niet laten tot september te wachten op de nieuwe collectie maar was een beetje ontgoocheling: de verkoopster was niet echt professioneel en probeerde zo constant naar uwen mond te klappen in plaats van eerlijk te zijn: ik had mijn getuige mee en als ik het paskotje uitkwam, zag zij mij eerst en dan moest ik nog een paar stappen doen naar de spiegel. dus ik kom buiten , mijn getuige bv: o da vind ik echt nie zo mooi, de verkoopster ook: ja ik vind da ook niet zo mooi, maar dan kom ik bij de spiegel en zeg: goh, ik vind het zo slecht nog niet , ik vind het wel iets hebben en dan de verkoopster: ja ik vind het ook wel iets hebben !! daar kan ik dus echt niet tegen é !!! en voor de rest ook, ik wil heel graag een kleedje met opstaande kraag ( droom daar al lang van , maar mondje toe aan kennissen é ) en ik had da aan de telefoon gezegd en dan ook gevraagd of ze er zo veel in de winkel hadden en ze hadden geantwoord van ja, we hebben er zo geen tien maar wel een paar, en eens in de winkel hadden ze er zo geen één !!! dus weet nog altijd niet of da wel past bij mij en zo !! vond het wat jammer dat den eersten keer niet zo wauw was, maar op naar de volgende winkel é ( ik schat dak er wel een tiental zal afdoen eer ik mijn goesting heb gevonden )

groetjes
griet

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik5-8-2009 17:04:25

Wij hebben een bus die we voor 4u huren.
De suite zet de auto 'smorgens aan de feestzaal (we eten daar 'smiddags en blijven de rest van de dag ook daar)
Mijn toekomstige gaat dan met de bus en de suite vanaf de feestzaal naar mijn ouders om mij mee op te halen.
Dan naar gemeentehuis, even een ritje om iets te drinken op de bus, even foto's trekken met de bus en daarna worden we afgezet aan de feestzaal.
Aangezien iedereen zijn auto daar al staat hebben ze geen probleem met vervoer. De zaal is max 15 kilometer rijden voor de suite en wij nemen wss een taxi naar huis na het feest of we rijden met iemand mee.
Groetjes

Tamara
9-10-2009
 Meld misbruik5-8-2009 17:06:44

De suite komt samen aan de feestzaal en van daaruit vertrekt de bus met de bruidegom en suite naar het huis van mijn ouders om mij op te halen. 's Avonds is er dus geen probleem voor de mensen om naar huis te gaan.
Voor mijn vriend en ikzelf kunnen we rekenen op de man van mijn getuige die ons veilig zal thuisbrengen :)

s
1-6-2007
 Meld misbruik5-8-2009 22:14:03

Wij zijn zelf naar huis gereden. Ik had niet gedronken en mijn man erg weinig (omdat ie ziek was).

Mijn ouders hebben een taxibusje laten komen samen met 2 grootouders, nonkel en broer. Zo viel de prijs best wel mee, ookal was het 35km ver.
Ze zijn wel rond 00h naar huis gegaan.

Geen idee hoe de andere het geregeld hebben. Ik vind bob zijn helemaal niet erg. Ook niet op mijn huwelijk.

Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik10-8-2009 16:42:38

Wij waren eerst van plan om tussen de mis en de receptie met de oldtimerbus naar het huis van mijn ouders te rijden, zodat de mensen van de suite daar hun eigen auto konden nemen om naar de feestzaal te rijden. Omdat dat een omweg was en wij dan later dan de receptiegasten zouden aankomen, zijn we met de bus naar de feestzaal gereden en heeft de suite de pauze tussen de receptie en het avondfeest gebruikt om de auto's op te halen, terwijl wij foto's gingen nemen. Mijn ouders hebben ons na het feest naar huis gebracht.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...