Terug naar overzicht
Oei.Begrijp uw reactie, maar t zal wel in orde zijn!Dat is bij velen zo...
van waar komt je kleed?ik trouw volgende maand en mijn kleed is ook nog niet binnen , mag morgen terug bellen hopelijk is het nu wel binnen, want ik word er nerveus van.grtn
Eerlijk gezegd zou ik er ook lastig over rondlopen en waarschijnlijk niet naar dezelfde winkel teruggaan... Vier dagen vind ik heel nipt maar goed, men heeft gezegd dat het zal klaar zijn, ik denk dus wel dat het zo zal zijn. Slechte reclame kunnen die mensen missen als kiespijn dus nog een paar dagen geduld, zou ik zeggen. Je erin opsmijten haalt toch niks uit... Ik hoop dat alles in de plooi zal vallen en dat je er beeldig zal uitzien ! Dat wens ik je alvast ! Groetjes
Hey Je moet je zeker nog geen zorgen maken. Mijn trouwkleed is ook vrij laat toegekomen terwijl ik het 8 maanden op voorhand gekozen had, er was nu eenmaal veel werk aan. Bij de eerste pas (1.5 week voordien) moesten ze veel inleggen in de lengte en toen ik het ging afhalen, hebben ze à la minute nog een stukje ingelegd. Het komt allemaal wel in orde! Vele succes met de trouw van uw dochter!
Mijn kleed, dat van mijn mama en het kostuum van mijn bruidegom waren maar 1 week op voorhand klaar en moest het nodig zijn voor aanpassingen, dan pas zelfs een dag voor den trouw (doen ze bvb veel met zwangere bruidjes). Geen zorgen maken! Die winkel wil geen klantenverlies hebben hoor!Valerie33 dagen getrouwd
1 week op voorhand, dat van mij moet 4 dagen op voorhand nog aangepast worden, want het komt maar 4 dagen vooraf binnen, en dan moet ik er nog achter!!! De vrijdag is het de trouw voor de wet en die dag kan ik er niet achter! Dus maar hopen dat er niet veel aanpassingen nodig zullen zijn en dat ze een beetje vlug werken. Christine
Hey,Is het goed afgelopen! Vorig jaar ook veel miserie gehad met mijn suitekleed! Het was pas klaar dag op voorhand, winkel was uiterst grof en mijn kleed was uiteindelijk de dag zelf niet in orde! Na een paar uur merkte ik dat er dingen loskwamen! Hebben het met veiligheidsspelden moeten oplossen!!! En mijn kleedje was niet het enige wat vandaar kwam en bij iedereen waren er serieuze problemen geweest! Wij gaan NOOIT meer naar die rotwinkel! Ze hebben hun kans bij ons dik verknald! Geen slimme zet want nu trouw ik en we ons ganse gevolg weigert naar daar te gaan! Is toch een serieus bedrag dat ze mislopen!!!!!!!!!!!!!!!Groetjes,Edel07/08/2010
Het is inderdaad goed gekomen. De dinsdag mocht ik gaan passen, de woensdag afhalen maar de retouches waren niet goed, dan hebben ze nog een uur werk gehad om dit in orde te brengen, maar alles was dan ok. Toch zou ik niet meer gaan naar die winkel want qua vriendelijkheid van bepaalde mensen ben ik niet zo tevreden.grtjsChristine