Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekleed pas 4 dagen voor het huwelijk klaar !

5-8-2009 15:56:20
Als moeder van de bruid was ik er vroeg bij om mijn suitekleed te bestellen, min 4 maanden vooraf. Mijn dochter trouwt op 15 augustus en mijn kleed is nog steeds niet klaar! "Geen probleem het zal klaar zijn", zeggen ze mij constant,ja, maar het zal slechts 4 dagen vóór het huwelijk binnen zijn. Dan moet het nog aangepast worden. Dat maak ik geen 2de keer mee. Als mijn andere dochter ook in het huwelijksbootje stapt, zal ik toch wel zeggen dat het feest een 2 tal weken eerder is dan gepland. rustig en ontspannen is iets anders!!!

christine

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1023

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik5-8-2009 16:06:33

Oei.
Begrijp uw reactie, maar t zal wel in orde zijn!
Dat is bij velen zo...

nathalie

Meld misbruik5-8-2009 19:54:00

van waar komt je kleed?
ik trouw volgende maand en mijn kleed is ook nog niet binnen , mag morgen terug bellen hopelijk is het nu wel binnen, want ik word er nerveus van.
grtn

tami
26-6-2010
 Meld misbruik5-8-2009 20:27:50

Eerlijk gezegd zou ik er ook lastig over rondlopen en waarschijnlijk niet naar dezelfde winkel teruggaan... Vier dagen vind ik heel nipt maar goed, men heeft gezegd dat het zal klaar zijn, ik denk dus wel dat het zo zal zijn. Slechte reclame kunnen die mensen missen als kiespijn dus nog een paar dagen geduld, zou ik zeggen. Je erin opsmijten haalt toch niks uit... Ik hoop dat alles in de plooi zal vallen en dat je er beeldig zal uitzien !
Dat wens ik je alvast !
Groetjes

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik6-8-2009 8:54:57

Hey

Je moet je zeker nog geen zorgen maken. Mijn trouwkleed is ook vrij laat toegekomen terwijl ik het 8 maanden op voorhand gekozen had, er was nu eenmaal veel werk aan. Bij de eerste pas (1.5 week voordien) moesten ze veel inleggen in de lengte en toen ik het ging afhalen, hebben ze à la minute nog een stukje ingelegd. Het komt allemaal wel in orde!
Vele succes met de trouw van uw dochter!

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik6-8-2009 10:42:33

Mijn kleed, dat van mijn mama en het kostuum van mijn bruidegom waren maar 1 week op voorhand klaar en moest het nodig zijn voor aanpassingen, dan pas zelfs een dag voor den trouw (doen ze bvb veel met zwangere bruidjes). Geen zorgen maken! Die winkel wil geen klantenverlies hebben hoor!

Valerie
33 dagen getrouwd

christine

Meld misbruik6-8-2009 17:00:06

1 week op voorhand, dat van mij moet 4 dagen op voorhand nog aangepast worden, want het komt maar 4 dagen vooraf binnen, en dan moet ik er nog achter!!! De vrijdag is het de trouw voor de wet en die dag kan ik er niet achter! Dus maar hopen dat er niet veel aanpassingen nodig zullen zijn en dat ze een beetje vlug werken.
Christine

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik22-10-2009 12:22:50

Hey,

Is het goed afgelopen! Vorig jaar ook veel miserie gehad met mijn suitekleed! Het was pas klaar dag op voorhand, winkel was uiterst grof en mijn kleed was uiteindelijk de dag zelf niet in orde! Na een paar uur merkte ik dat er dingen loskwamen! Hebben het met veiligheidsspelden moeten oplossen!!! En mijn kleedje was niet het enige wat vandaar kwam en bij iedereen waren er serieuze problemen geweest! Wij gaan NOOIT meer naar die rotwinkel! Ze hebben hun kans bij ons dik verknald! Geen slimme zet want nu trouw ik en we ons ganse gevolg weigert naar daar te gaan! Is toch een serieus bedrag dat ze mislopen!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes,
Edel
07/08/2010

christine

Meld misbruik22-10-2009 15:08:50

Het is inderdaad goed gekomen. De dinsdag mocht ik gaan passen, de woensdag afhalen maar de retouches waren niet goed, dan hebben ze nog een uur werk gehad om dit in orde te brengen, maar alles was dan ok. Toch zou ik niet meer gaan naar die winkel want qua vriendelijkheid van bepaalde mensen ben ik niet zo tevreden.
grtjs
Christine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...