Terug naar overzicht
Hoi hoi,Alvast een dikke proficiat aan jullie beiden, wij trouwen op vrijdag 07-08-09 in Oostende, de zenuwen beginnen nu te komen, maar vooral omdat mensen nu beginnen bellen en te sms-en van hebben jullie geen zenuwen, ... dat maakt mij nog het meest zenuwachtig, ik hoop dat de zenuwen bij jullie nog meevallen!Alvast veel geluk en een mooie dag toegewenst!!!GroetjesVeerle
dag kelly!proficiat!wij trouwen op dezelfde dag maar in het stadhuis van antwerpen.ik heb ook al wel stress maar nu de laatste dagen is dat zo nog vanalles regelen he en daar word ik helemaal gek van :-)
de zenuwen vallen hier reuze meehadden veel meer zenuwen voor de vrijgezellen wat een superervaring geweest is.sinds dat die vrijgezellen voorbij is ben ik en men ventje ook de kalmte zelf, hebben terug alles zelf onder controle nu
Hey Kelly!Wij trouwen ook op 08-08-09, in Oosterzele. Eerst gemeentehuis, dan kerk, dan groot feest thuis in de tuin...Dus duimen dat de weergoden ons goed gezind zijn!Ik moet zeggen dat ik zenuwachtig aan 't worden ben, vorige nacht gedroomd dat de muziek ik de kerk vergeten was, dat mijn verloofde in short en t-shirt te laat aankwam...Hilarisch! Maar dus gewoon teken dat het toch wel veel vergt van onze geest, zoveel emoties op één dag hé. En zoveel voorbereidend werk voor één dag...Hoop dat we van alles echt met volle teugen kunnen genieten.Alleszins veel succes voor alle andere bruidjes hier, en heel veel geluk in de toekomst!Veerle (2)08/08/09
14/08/09 trouwen wij: OOK in stadhuis van Brugge :-DZo leuk zeg ;)Wij nog 9 keer slapen ... Beginnen ook al vlindertjes te voelen :)