Terug naar overzicht
hey,je kan daar elke bloem voor gebruiken ze.gewoon eens bespreken met de bloemist.
Ik denk ook dat je hiervoor eender welke bloem kan gebruiken, gewoon eens overleggen met je kapper en de bloemistgroetjes
Waarom geen kunstbloemen? Tegenwoordig staan ze daar zeer ver in hoor. Wij zijn zaterdag getrouwd en ik had een kunstboeket. Niemand die dit zag. Enkel diegene die het wisten zijn het van heel dicht bij gaan keuren. Zelfs een vriendin die het op voorhand wist zag het niet. Ik had mijn boeket een dag vroeger al af laten maken omdat ik er ook nog niet volledig vertrouwen in had. Ik had tegen haar gezegd dat als het dan op niks zou trekken ik toch nog een echt boeket zou laten maken. Mijn vriendin dacht nu dat het tegengevallen was en ik een ander had laten maken! groetjes, Carolina
Ik heb ook een boeket van kunstbloemen! 10 euro voor betaald in een tuincenter en geen kat die het verschil ziet.Ook de bloemen voor m'n haar zal ik daar gaan halen, ziet er mooi uit + goedkoop + blijft mooi = ideaal :)
hallo, ik doe echte rode rozen in mijn haar.En ik ben daar heel tevreden over.Best wel bespreken met uw bloemist, welke bloemen er goed bewaren...groetjes,Liesbet
Hey Fien, vandaag ben ik voor een proefkapsel geweest en aanvankelijk wou ik ook echte bloemen in mijn haren. Ik heb heel donkerbruin haar en mijn kapster raadt mij dat echt af omdat het contrast te groot zou zijn qua kleur en dan valt vooral uw kapsel op en niet gijzelf. Als je blond bent of niet zo donker als ik denk ik wel dat het prachtig zal zijn. Ik zal schuifspeldjes met steentjes of iets dergelijks doen in mijn haar daar dit wel ok is in combinatie met mijn juwelen.Als je voor bloemen gaat zou ik zeker een bloem kiezen die terugkomt in je boeket. Veel succes ik moet nog 64 !! dagen, begin al flink te flippen.
Een orchidee misschien?
Bedankt voor de reacties!@Liesbet: ga je de rozen zo in je haar steken, of zullen ze in wat water zitten? Klinkt in elk geval prachtig!Kunstbloemen zie ik absoluut niet zitten, hoe realistisch ze er soms kunnen uitzien.Ik zal het eens met mijn bloemist bespreken. Hopelijk vind ik iets moois!