Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menu grrrrrr

5-8-2009 18:36:12
Lieve bruidjes

wij twijfelen om de menu samen te stellen.
Ik zou graag een koud voorgerecht, warm hoofdgerecht willen. Maar er komen opmerkingen binnen dat je best geen koude gerechten geeft in de winter.

Over de soep bestaat er ook een discussie. Ik wil graag pompoensoep (vind ik toepasselijk omdat we trouwen op halloween) maar weer familie vindt dat een rare keuze.

Kunnen jullie mij helpen met advies.

Groetjes

sophie

31/10/2009

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 455

s
1-6-2007
 Meld misbruik5-8-2009 18:46:30

Wat vinden jij en en je partner ervan? Doe jullie zin! Echt je kan NOOIT voor iedereen goed doen. Dus doe het op z'n minst goed voor jullie.

Ik vind een koud voorgerecht best kunnen in de winterr.
En pompoensoep lijkt mij een leuke winterse keuze.

Doen.

Griet
27-3-2010
 Meld misbruik5-8-2009 18:53:37

dag Sophie

ik persoonlijk zou voor de soep kiezen gewoon omdat ik graag pompoensoep eet en ik denk dat jullie gewoon dezelfde filosofie moeten volgen: kies hetgene dat jullie het lekkerste vinden !!
wat je ook kiest, er zullen altijd mensen zijn die het een rare keuze vinden of die het niet lusten...
ik vind persoonlijk dat een koud voorgerecht wel kan ook al is het winter, zeker als het gevolgd wordt door een warm hoofdgerecht .

wijzelf trouwen 27 maart 2010 ( das ook nog een beetje winter ) en wij gaan een soep nemen als voorgerecht...

hopelijk heb je hier iets aan , veel succes met de menu

groetjes
griet

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik5-8-2009 20:12:16

Hey

Mijn zus trouwt ook op Halloween. Ikzelf ben al 3 weken getrouwd.
Ik zou het zeker zien zitten om pompoensoep te eten, is heel toepasselijk! Is toch ook maar een soep zoals een ander.
En een koud gerecht is meestal het beste (vind ik). Ik zou zeggen, zeker doen!!

Groetjes, ik tel mee af als getuige van de bruid :)

Laura

Sophie

Meld misbruik5-8-2009 20:58:31

Bedankt dames...
jullie hebben me kunnen overtuigen.
We zullen toch kiezen wat wij willen.

Bedankt voor de bevestiging.

xxx
sophie

s
1-6-2007
 Meld misbruik5-8-2009 22:10:38

Smakelijk!

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik5-8-2009 23:41:08

Als ze er toch moeilijk over blijven doen kan je de soep misschien wat 'opfraaien'. bv. een rood paprika blokje erin, geeft weer direct een ander effect.

Als je soep hebt kan je toch perfect een koud voorgerecht nemen. Het volgende is dan iets warms.

groetjes, Carolina

barbara
17-7-2010
 Meld misbruik6-8-2009 9:26:14

WIj trouwen ook in oktober en nemen ook pompoensoep. Er zitten stukjes gerookte ham in enzo.
Voorgerecht zijn sint-jacobsnootjes met truffelpuree. Maar een koud voorgerecht vind ik ook heel gepast...Je moet doen wat je zelf lekker vindt, wij doen dat ook!

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik6-8-2009 9:38:40

Pompoensoep lijkt mij een mooi idee voor op Halloween te trouwen. Zou ik dus zeker doen. Mss inderdaad wat aankleden met stukjes gerookte ham, eend, zalm zijn allemaal mogelijkheden.

Verder lijkt een koud voorgerecht mij geen probleem.

Als je de volgorde warm-koud-warm volgt, kan niemand iets zeggen.

Doe wat je eigen instinct je zegt, je kan nooit iedereen content houden.

Veel succes !!!!

TINA
1.5.2010

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik6-8-2009 10:39:22

Mmmm, lekker, pompoensoep! Doen!
En idd, er zijn altijd commentaren, dus doe lekker je zin, zo hebben jullie tenminste wat jullie willen ;-)

Valerie
4 juli 2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...