Terug naar overzicht
kijk eens op sites waar je bedankjes enzo kan vinden:www.styleyourweding.be www.dantasimport.nl www.onestopweddingshop.com ...
hoiIk heb deze voor de naamkaartjes op de tafel zelf gemaakt :)ik heb uit klei die ik in de ava heb gehaald hartjes figuurtjes geprikt en dan der een iets grotere paperclip ingestoken (deze kan je ook in ava krijgen) en dan dit laten drogen, Toen ze gedroogd waren heb ik ze nog een beige kleur gegeven en in het goud de letters van onze voornaam gezet :) is heel mooi en veel goedkoper dan fotohouders :) en deze kan je ook nog gebruiken als fotohouders :)
Hey,Je kan van die fotohouders vinden bij ikea in nederland (in belgie niet). Die heb je voor 0,50 euro (prijs staat verkeerd op de site).Groetjes,Cindy
Hi Mariska,de onze zijn ook zelf gemaakt omdat ik die uit de winkels niet voldoende hoog vond. Ze kwamen niet boven de menukaartjes uit dus dat kon niet. Het zijn nu lichtgroene metalen potjes (de vorm is als een emmertje op z'n kop) die gevuld worden met zand waarin een lang wit houten stokje staat met bovenaan een kleine, witte wasspeld erop gekleefd waartussen de tafelnaamkaart vastgehouden wordt. Het witte stokje werd daarna versierd met een paddestoeltje op één zijde en een donkergroen blad met een lieveheersbeestje op de andere, om het geheel wat kleur te geven.Heb ooit eens menuhoudertjes gemaakt met ijzerdraad van droogkuis-kapstokken, met een tangetje een deel tot een spiraal gedraaid en het rechte stuk onderaan vastgezet in aan de lucht drogende klei. Daarna heb ik het geheel in goudkleur gespoten en that was it ! Het moeilijkste is vaak niet de uitvoering maar het idee :=)Veel sukses nog in je speurtocht !Groetjes
Ik heb deze ook zeer lang gezocht. En heb uiteindelijk een enorme keuze gevonden bij 'Maison du Monde'. Ik ben van Brugge en daar hebben ze 2 winkels van. Ik ben geen knutselaar en wou iets eenvoudigs en stijlvol...
Heb er gevonden bij Danta's import. Bij huwelijksdecoratie. 23 cm hoog. Zou dit hoog genoeg zijn?
Schildersezels? Ik heb er kleintjes die ik na de trouw verkoop. grtjes,5/9/2009
Bij Ikea en Gifi verkopen ze schildersezeltjes.
Hay Mariska,23 cm is zeker voldoende hoog, tenzij je nog andere dingen op tafel hebt die ook hoog zouden zijn (kandelaars of vazen e.d.) maar als je enkel menukaarten hebt, zit je met 23 cm goed, hoor ! De tafelnaamkaartjes voor in de houders heb ik wel recto/verso gemaakt, zodat ze goed te zien zijn van overal (wij hebben heel veel ronde tafels, vandaar...) Groetjes
Hoi,Heel eenvoudig: wij hebben onze papieren geplastificeerd en ik heb ze dan vastgeplakt aan een papieren kubusje (zo eentje die ze bij Ava hebben en waar ze doopsuiker in doen). Die kubusjes heb ik gevuld met steentjes, zodat ze niet omvallen.Groetjes!