Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nieuw hier

5-8-2009 21:02:24
Hey Iedereen,

Ik ben Shana, Nieuw hier op het forum.
Ik ben al enkele daagjes wat berichtjes hier aan het lezen, om inspiratie op te doen.
Op 19 Februari 2010 stappen wij in het huwelijksbootje!!!Dat hebben we vorige week samen beslist.
Nu ben ik zo al het een en t ander aant opzoeken, zoals, dj, make-up, fotograaf..
Het gemeentehuis en de kerk liggen al vast, om 9u30 trouwen we in het gemeentehuis, 10u de kerk.
Ook zijn we al naar onze uitnodigingen gaan kijken en er was er 1 die we echt allebij keimooi vonden, dus dit weten we ook al.
Onze locatie om te eten, zijn we ook al zo goed als uit, s avonds feest locatie ligt al vast...
Omdat we er geen al te duur feest van willen maken, ben ik zo wat prijzen enzo aan het vergelijken, mar heb geen idee wat de prijzen ongeveer zijn...
Onze trouwringen enzo, dat maakt niet zoveel uit wat dat gaat kosten, aangezien je dit je hele leven moet dragen.

Nu zo wat enkele vraagjes:
-Wij zijn van omgeving borsbeek en zouden graag met paard en koets gaan (mss enkel vanaf kerk tot waar we gaan dineren?en enkel voor ons 2), maar wat zou dit ongeveer kosten?

-We hebben misschien al een dj, die we kennen en die persoon vraagt 475euro (vanaf 20u tot ...), is dit veel?
-Heeft er iemand een idee wat we s avonds als hapjes kunnen doen? We krijgen een zaal ter beschikking, maar weet niet wat ik als hapjes zou willen serveren...

En weet er iemand waar je goedkoop een heel mooi kleed kunt laten maken? of kunt kopen?

Alvast bedankt,

groetjes shana.

-

shana
19-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 446

tami
26-6-2010
 Meld misbruik5-8-2009 21:59:06

Hallo Shana,

Welkom op het forum ! Hoop dat je hier één en ander zal kunnen vinden of aan ideeën opdoen.

Antwoord op je vraag ivm DJ : volgens mij is dit een gangbare prijs. Wij betalen 500 € van 19 tot 04 h (hebben we zelf zo gevraagd).

Hapjes voor 's avonds, tja, je hebt zoveel mogelijkheden.
warm : gefrituurde kippeboutjes, balletjes op stokjes, mini croque-monsieur, tv worstjes in bladerdeeg, gedroogde pruim gewikkeld in licht gebakken ontbijtspek,...
koud : kleine tomaat-garnaal, komkommerstronk half uitgehold en gevuld met tonijnsla, hardgekookte eieren gevuld met ansjoviscrème, surimi stronkjes belegd met avocadopuree, meloenbolletjes in rauwe Italiaanse ham gewikkeld, kleine (slappe) salamisneetjes met binnenin witte bokaaluitjes,...
Je kan ook kaasblokjes voorzien, halve belegde broodjes met américain, ham of wat dan ook...
Ik kan je wel receptjes bezorgen (heel kort en makkelijk !) voor hapjes maar dan liever via een mailadres want anders wordt het hier wel lang ;=)

Met goedkope jurken kan ik je helaas niet verder helpen.

Groetjes en veel plezier nog op het forum !

elke
31-7-2010
 Meld misbruik5-8-2009 23:51:40

ik heb deze week prijs gevraagt voor paard en koets, wij trouwen ook zo.
ik heb nog niks terug gehoord (kan met verlof zijn ofzo), maar als ik iets van prijs weet zal ikhet je laten weten, maar het hang er een beetje vanaf wat je juist wil, ik ken iemand wat al voor 50 euro met de huifkar rijdt, maar een echt trouwkoets zal toch 250 tot 300 euro kosten

freddy

Meld misbruik6-8-2009 0:05:57

Dag shana,

Welkom op dit forum. Je gaat er alvast veel nuttige zaken kunnen opdoen.

Ik ben al enkele malen een koetsier uit Kontich tegen gekomen. Ik dacht hij vraagt 250 euro. Je kunt kiezen uit verschillende soorten koetsen.

Onder de talrijke fotografen zou ik zeker
Jef Ceelen en Thierry Botten ( www.fotomoment.be ) eens kontakteren.

Veel succes

Freddy
Zoersel

Ludo
10-10-2009
 Meld misbruik6-8-2009 2:08:43

Heykes,

Welkom op het forum, je gaat hier nog vele uurtjes op slijten, geloof me!

Wij betalen voor onze koets 275euro in Limburg. Heb ook offerte van 325...
Onze dj is van Soundvision en vraagt 350...dit is wel met beurskorting...
Ik zou aanraden een huwelijksbeurs te bezoeken...maar misschien is dat wat laat want geloof dat de vroegste beurs begin oktober is en februari is niet zo heel ver meer weg hé...Je kan altijd wel de site bezoeken van de trouwbeurs en kijken welke standhouders er de vorige edities waren en zo doorlinken naar hun websites...

Veel plangenot nog,
Inge
Nog 65dagen!

freddy

Meld misbruik6-8-2009 9:37:17

Hey Shana,

Op een trouwbeurs staan niet altijd de besten prijs/kwaliteit verhouding. Publiciteit en beurzen kosten geld dat uiteindelijk toch aan de consument wordt doorgerekend.

Zoek al wat je nodig hebt ook eens via de google toolbaar hierboven en vink op deze website aan. Soms vind je wel tips van bruidjes van bedrijven/personen die geen publiciteit maken.

Succes

Freddy

Jessica

Meld misbruik6-8-2009 10:49:07

Hey Shana

Ik kan je wel helpen met goedkope jurken ;-)

Ik weet niet van waar je bent maar als je in de buurt een turkse bruidswinkel weet moet je daar zeker eens binnen springen. Ik ga binnenkort ook zelf daar kijken.
Je zit daar tussen de 250 en 800 euro voor een jurk en zijn echt hele mooie!

En qua make-up mag je rekenen op een 70 euro ongeveer. Ik ben zelf visagiste en je kan er beter te vroeg bij zijn want ik heb al veel bruidjes moeten teleurstellen.

Wel leuk hé om alles te regelen!

Groetjes

Jessica

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik6-8-2009 10:50:30

Dj: als die zijn eigen installatie meebrengt is hij zeker niet duur, anders kan je er goedkoper vinden, maar het belangrijkste is dat het klikt en dat hij speelt wat je vraagt en goed op het publiek inspeelt...

Nathalie
5-9-2009
 Meld misbruik6-8-2009 14:01:46

Hey,

Vermits wij 05/09 trouwen kan ik je wel een beetje raad geven of helpen.

Een koets kost ongeveer 400€-600€. Je moet dat maar eens intikken op google of je moet iemand van een manege vinden die dat goedkoop voor jullie wil regelen.
Hapjes die steeds in trek zijn : gerookte zal , mini quiches, kleine worstenbroodjes,.. Dit kan je gemakkelijk zelf doen of door iemand dat je kent laten doen. Komt zeer goedkoop uit.
Er is een hele mooie en goekope winkel in Merksem. Mijn trouwkleed komt van daar. Je kan er een kleed huren voor 300-400€ of een kleed kopen tussen 800-1000€ www.ziri.be -> ben zelf zeer tevreden over deze winkel. Wil je nog iets vragen , geen probleem! Je mag mij altijd mailen : nathalie.simonis@sportpaleis.be

tania

Meld misbruik6-8-2009 19:35:00

hallo
proficiat trouwens :)
voor goedkope jurken moet je eens op de site kijken van :
claire de femme
daar staan de prijzen bij.de baas van de winkel kan een beetje nederlands.(zijn franstaligen)
maar als je op een papier schrijft welke kleedjes(bij naam) dan wetenze genoeg.das handig dan moet je je beste frans niet boven halen.
zeker de moeite want ze zijn super mooi enniet duur al veel kleedjes aan 300 euro
ik ga in september ook naar daar.

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik6-8-2009 19:52:17

Dag Shana,

Ik trouw zelf ook in Borsbeek en weet dat er een man in Wommelgem is die koetsen verhuurt: www.koetsen-vervoort.be . Ik denk niet dat hij al te duur is, aangezien mijn tante bij hem een koets heeft gehuurd en zij nogal 'low-budget' trouwden.

Wat de DJ betreft, ik denk dat DJ's meestal prijzen tussen €350 en €500 vragen, allé, de goedkopere dan toch.

Nog heel veel succes met de voorbereidingen!
Groetjes,
Tine

elke
31-7-2010
 Meld misbruik8-8-2009 11:38:09

ik heb net prijs gekregen voor paarden koets, en de prijs is 295 euro.
dit zijn mensen van dilsen-stokkem (limburg), ik weet niet of dit bij u in de buurt is.
het heet vrolix koetsen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...