TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
16-2-2008
|
6-8-2009 9:34:07
Tussen de 300 en 400 euro is gangbaar, denk ik. Je mag niet vergeten dat die mensen repeteren, zich verplaatsen, zich opstellen,... Het is dus meer dan gewoon een uurtje zingen. Wij hebben het er graag voor betaald want het gaf een absolute meerwaarde aan onze viering. Ik zou niet twijfelen als ik jou was. Uiteindelijk is de prijs meestal eerlijk en de zang meestal magisch. Gewoon iemand zoeken die jullie stijl volgt en jullie zullen het zich niet beklagen hoor! Succes ermee!
|
|
Tessa
10-10-2009
|
6-8-2009 9:38:00
Ellen,
Voor onze receptie hebben we 2 personen (1 viool en 1 chello) zij vragen 440€ Alles te samen zullen zij +/- 2uur spelen...
Gr. Tess
|
|
jessica
8-8-2009
|
6-8-2009 9:49:26
wij betalen 250 euro voor een man en een vrouw met een gitaar.
|
|
veronique
13-9-2008
|
6-8-2009 9:50:29
Hey, mijn vriend had dezelfde reactie, tot hij eens iemand hoorde zingen... Wij betalen 580 euro voor muziek tijdens de receptie en ceremonie. Er is wel een grote verplaatsing en ze komen minstens een uur op voorhand om alles in orde te brengen zonder dat wij er last van hebben (soundcheck ed...) Wij vonden het ook belangrijk genoeg om het er voor over te hebben. Zeker tijdens de mis brengt live muziek meer emoties over dan een cd'tje want de mensen zij meer geconcentreerd, denk ik. Tijdens een cd'tje hebben ze niks om naar te kijken en vaak beginnen ze te babbelen (hoe onrespectvol ook...) Veel plezier alleszins!
|
|
Mariska
12-9-2009
|
6-8-2009 10:46:33
En is er niemand die je kent? Iemand die iets van muziekinstrument bespeelt, of iemand die kan zingen? Wij kennen iemand die op onze viering gitaar speelt en zingt, dan komt dit natuurlijk veel goedkoper uit! Live is toch nog altijd veel mooier dan een Ceedeeke... Zou de verloofde toch proberen te overtuigen!
|
|
Tina
1-5-2010
|
6-8-2009 10:59:46
Wij betalen 420 € voor een vrouw met harp. Ze moeten helemaal uit Nederland komen (moet 2uur rijden). Ze doet de muziek van de geloftes. Ik vind dit een echte meerwaarde op een CD'tje en dus zijn geld zeker waard.
Ieder zijn keuze natuurlijk !
Tina
|
|
Wouter
|
6-8-2009 11:01:28
Hey,
Duas speelt op de ceremonie en receptie. (+-350)
Meer info: www.duas.be
groetjes
Wouter
|
|
sanderijn
|
6-8-2009 11:44:49
Hey Ellen, ik ben zelf professioneel muzikante maar werk aan redelijke prijzen. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com voor meer info. Nog veel plezier met de verdere voorbereidingen! groetjes, Sanderijn
|
|
Liesbet
22-8-2009
|
6-8-2009 13:37:55
ik laat iemand komen, willy boy die gitaar speelt en zingt voor 125 euro. groetjes
|
|
Tine
28-8-2010
|
6-8-2009 19:46:48
Hey, Een vriendin en ik zingen vaak trouwmissen en vragen (of krijgen) meestal tussen de €50 en de €75 per persoon. Het kan dus ook goedkoop! Ik weet dat er muzikanten zijn die schandalig hoge prijzen vragen, maar onder muzikanten heerst wel een beetje de filosofie "wij vragen een hoge prijs en het koppel moet maar zo zot zijn om het te geven :)". Onderhandelen is dus de boodschap of op zoek gaan naar goedkopere mensen.
Je mag me altijd vrijblijvend contacteren: tinepiano@hotmail.com
|
|
sanderijn
|
9-8-2009 10:15:35
Hallo, hou er wel rekening mee dat het meer dan logisch is dat professioneel geschoolde muzikanten die een 5 jaar durende conservatoriumopleiding achter de rug hebben en er dus specifiek voor opgeleid zijn uiteraard meer zullen vragen dan mensen die dit gewoon als hobby doen...
|
|
ilse
|
11-8-2009 13:03:19
Hallo Ellen.
Ik denk dat de prijzen wat schommelen tussen de 200 à 350 euro.
Repeteren, afspraak met trouwers, verplaatsingen, sound-check,...
Hoe duur was je offerte misschien?
Groetjes!
|
|
Red
|
11-8-2009 19:44:22
Hoi Ellen,
Veel hangt af van de duur, hoelang moet men optreden, zijn er specifieke liedjes enz Ik heb een uitgebreid, internationaal repertorium en mijn prijzen zijn goed ;-)
http://nl.netlog.com/red_junes
voor info kan je me contacteren op redjunes@hotmail.com 0488 286 660
Groetjes
Red Junes
|
|
Ann
|
29-8-2009 0:52:14
|
|
Kris
|
26-9-2009 9:59:25
Beste Ellen,
Zoals Sanderijn zegt kan je gaan tussen 2 gangbare prijzen:
- Prijzen van muzikanten die het voor het plezier en als extraatje doen. - Prijzen van professionele, conservatoriumgeschoolde muzikanten (die 5jaar gestudeerd hebben en dus ook goede kwaliteit afleveren).
Toch moet je -denk ik - rekenen dat professionele muzikanten tussen 150 en 200€ vragen per muzikant.
Muzikale groeten,
Kris
info@art-times.be
|
|
Toon
|
30-9-2009 11:02:38
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|