Nu Online
Momenteel zijn er 489 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje dagindeling

6-8-2009 11:14:49
Ik heb eens een vraagje...

Wij trouwen op 09/07/10; enkel voor de wet.
We zouden elkaar "voor het eerst willen zien" aan het gemeentehuis en niet bij het ouderlijke huis.

We zouden dan de dagmensen ontvangen op 1 locatie en ik zou mij dan samen met mijn getuige klaarmaken op een andere locatie.
Dan de suite en de bruidegom laten vertrekken richting gemeentehuis, en ik zou dan later aankomen.

Wordt dit gedaan of is het echt de bedoeling om bij het ouderlijke huis elkaar te ontmoeten?

x Veerle

Veerle
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 333

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik6-8-2009 11:44:38

Veerle,

Als jullie dit zo willen organiseren, dan moet je dat doen! Niet aan twijfelen...

Groetje,
Wendy

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik6-8-2009 12:12:13

Idd zeker doen wat jullie het liefst doen! Ik wou het ook zo doen, maar mijn echtgenoot zag dat niet zitten omdat het echt veel te emotioneel zou geweest zijn en er dan zoveel mensen gingen rondstaan en hij wou dat liever intiem houden. We hebben er dan idd voor gekozen om thuis elkaar voor het eerst te zien. En idd toen we elkaar thuis zagen, was het idd zeer emotioneel, ook al ken je elkaar al lang het doet toch iets met je...

Veel plezier!

tania

Meld misbruik6-8-2009 19:27:22

hallo
idd doen wat jullie het liefste doen!!!!
het is jullie dagje. jullie beslissen alles die dag!!!!!!!!
of het nu een gewoonte is of niet. gewoon doen wat je leuk vind

veel succes

tami
26-6-2010
 Meld misbruik6-8-2009 23:09:24

Beste Veerle,

de bruidegom die z'n bruid komt afhalen bij haar ouders is gewoon een eeuwenoude traditie. Het liet destijds de mensen die van ver kwamen (te voet of met paard en kar) toe, om een hapje te eten en een glaasje te drinken alvorens naar het stadhuis te vertrekken. Maar dat wil daarom niet zeggen dat het zo "moet".
Willen jullie het graag op jullie manier, doe dat dan gerust. Bedenk slechts dat wat Ellen hieronder schreef, heel juist is. Het moment om elkaar voor het eerst in jullie respectievelijke outfit te zien, is zwaar emotioneel geladen en dan staan er een heleboel mensen omheen...
Maar jullie moeten in de eerste plaats doen waar je zin in hebt :)
Groetjes

Veerle
9-7-2010
 Meld misbruik7-8-2009 10:19:06

het is idd wel waar dat het een heel emo moment is...
Maar we zijn maar met 20 mensen die ons ook héél nauw aan het hard liggen, die mogen da gerust zien :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...