Terug naar overzicht
gefeliciteerd met de verloving!bij ons is de zaal all-in (tot 4u) 80e of 90e pp (afhankelijk van welk menu we gaan kiezen), dus ik vind jullie prijzen best meevallen ;-)groetjes
Hey,de prijzen vallen goed mee vind ik.Ik zou wel geen forfait nemen tot 5u maar tot 2u of 3u. De meesten zijn dan wss al lang naar huis en dan betaal je toch door voor die mensen. Allez tenzij het allemaal jeugd is dat graag uitgaat :-)En voor die 80 personen zou ik toch nog redelijk wat eten voorzien daar ze om 21u al toekomen. De kosten kunnen zo toch al redelijk oplopen. Ik zou dat ook uitdrukkelijk op de uitnodiging vermelden bij die mensen zodat ze geen uitgebreid diner zullen verwachten.Groetjes.
Ja we gaan er op plaatsen voor' een hapje en een drankje' zodat ze weten dat het geen diner is ,ja 90 procent van het volk zal onder de 30 jaar zijn.Groetjes
Valt inderdaad goed mee van prijs hoorbij ons is het ook iets van 80-90 euro de man dus ik zou niet twijfelen als het zo dicht bij huis is. Veel plezier met de voorbereidingen!Sofie15/05/10
hey hallo,lang geleden dat je hier nog iets gepost hebt...Het is precies dan tch goed afgelopen met jullie? jullie gingen de trouw toch afblazen?
Dag Valerie,Is dit laatste bericht voor mij.Wij zijn allesinds nooit van plan gaweest onze trouw af te blazen.Groetjes Danitsia
Hey DanitsiaIk herinner me ook een Danitsja (mss met J ipv I :-)) die de trouw zou afblazan en dacht ook dat het dezelfde was :-) gelukkig voor jou is het dan niet zo!Sofie
Hey,Wij zijn zelfs nog maar 2 weken verloofd en de trouw is voor 10/09/10,ja hehe gelukkig voor mij.Toch raar want ik ben nog nooit iemand tegen gekomen met dezelfde naam.Groetjes Danitsia
Dat is echt zéér goedkoop! Doen!Valerie33 dagen getrouwd
Hoi,Het is inderdaad een goede prijs hoor.Wij betaalden € 65 en dan nog eens een forfait van € 13 p.p. tot 2u. De zaal raadde ons dit zelf aan omdat je anders aan het betalen bent voor de "oudere" mensen die iets vroeger naar huis gaan.groetjesKimreeds 369 (!!) dagen getrouwd.
Vastleggen, zijn zeer goeie prijzen. Dat dranken forfait gaat niet veel verschil uitmaken hoor als je dit vroeger laat stoppen. De zalen berekenen dit zelf ook wel. En als je dan laat stoppen. Zijn er dan nog 5 cola's gedronken of nog 50??? Ik zou het gewoon laten doorlopen. groetjes, Carolina
Danitsia,die prijzen zijn meer dan behoorlijk ! Ik zou ook niet aarzelen. Bevraag eens bij je zaal of je niet vanaf 01:00 h of zo, belegde broodjes kan geven zoals dat in veel feestzalen kan. 'Nachtelijke versnaperingen' heet dat. Dan hoef je niet tot 05:00 h met de hapjes door te gaan en broodjes vullen nu eenmaal goed. Groetjes
Als de zaal jullie aanstaat en je weet dat de keuken er goed is, zeker niet twijfelen! Ik denk niet dat er veel zalen zijn die nog zo scherp zijn van prijs...ja de onze :-) maar die is een beetje ver van Halle.
Ja het is er lekker om te eten en de zaal is ook in orde.Foto's van de zaal staan op de website www.dewittemeulne.be groetjes
Ik zou ook niet twijfelen! Ik heb bijna alle feestzalen in de buurt gemaild en de meesten zaten toch heel vaak rond de €65 per persoon.
Voila, kben vanavond gaan kijken naar de zaal en we hebben een voorschot betaald dus we hebben een zaal....We hebben gekozen voor een menu van 50 euro voor 30 personen van de familie en rond 21.00 uur komt dan de rest en die mogen dan meeschuiven aan het nagerechtenbuffet.Dus drank + nagerechtenbuffet voor 21 euro per persoon.Groetjes Danitsia 10/09/10