Terug naar overzicht
Bij mijn weten zit je bij LR toch snel aan 600-800 euro voor suitekledij.In de winkel in Leuven is het net solden geweest en in de solden waren die dingen nog vaak 400 euro.
De kleedjes van LR beginnen volgens mij ook aan +-600EUR zonder vestje of sjaal ofzo, ik heb er geen goedkopere gezien. De jurken uit 1 stuk zijn wel steeds minder duur als de kleedjes uit 2 stukken (beginnen vaak boven 1000EUR). Wij zijn onze suitekledij gaan halen in LR Brugge en zijn daar super onthaalt. Als je eens een kijkje gaat nemen, zal je onmiddellijk de prijzen zien. Je bent nooit verplicht iets te kopen als je een kijkje neemt. Maar als je mama het kleedje wil passen, is het steeds aan te raden een afspraak te maken. Groetjes
Hey Kitty, bij linea mag je rekenen op min 750 euro tot 1500 euro! Zeg haar eens te kijken naar de collectie Mia Monta uit Zottegem, mooi en niet zo duur.Succes Christine
LR is inderdaad niet supergoedkoop. Mia Monta is Zottegem is echter ook heel duur in vergelijking met andere zaken. Als je trouw niet de eerst komende maanden is, lijkt het me ook beter dat ze eens kijkt in de solden...veel succes
Hey ja suite kledij is inderdaad soms heel duur, zeker van Lineamisschien ook eens zien bij Claire de femmes http://www.clairdefemme.be die zijn heel budgetvriendelijk en ik vind het wel mooiik denk dat je in vele andere winkels toch rap aan meer dan 600 euro zit voor suite..succes hé!groetjeschristel
trouw pas in april dus denk eens onder de solden te gaan kijken.is dat in bruidswinkels vr de suitekledij samen met de gewone solden of valt dat anders?