Nu Online
Momenteel zijn er 451 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp gevraagd: bruidjes met een linea ketting?

6-8-2009 15:27:24
Hallo mede-bruidjes!
Mijn toekomstige schoonmama zou graag mijn trouwketting maken. Nu heeft ze mij gevraagd om een idee te geven van het type parels / ketting dat ik graag zie. Ik heb een Linea kleedje gekocht en zie ook heel graag de kettingen die de linea modellen dragen (zoals deze: http://static.aanbodpagina.nl/aa_images/nl/normal/88646... ). Nu is het zo dat op de foto's van de linea site de ketting vaak niet echt in detail te bekijken is, en het dus moeilijk is om een idee te hebben van welke vormen en kleuren van parels er gebruikt worden. Nu vroeg ik mij af of er hier meisjes zijn die een linea ketting gekocht hebben en het zouden zien zitten om een meer detail-fotootje van hun ketting door te sturen, zodat ik mijn schoonmama ook wat suggesties kan doen voor het type en de kleur van parels? In ieder geval al heel erg bedankt! Als iemand dit ziet zitten, kan je me mailen op ib.trouw@gmail.com

xxx

Inneke

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 366

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik6-8-2009 21:03:35

You've got mail.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...