TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
22-8-2009
|
6-8-2009 20:37:43
Hey,
Je hebt het keienhof in Kalmthout nog, 't Guldenhof in Loenhout, Dennenhof in Brasschaat.
Wij houden dan van ons in den Experience in Sint-job, lekker genieten van buffet, tussendoor ontspannen met een spelletje lasershooten en daarna dansen in de danszaal, om even niet traditionneel te doen.
Groetjes,
Cindy 28/08/2009
|
|
Mieke
|
7-8-2009 10:36:18
Dag Wendy,
wij trouwen de 15de augustus in de Groene Jager. Als het weer mooi genoeg is (ben volop aan het duimen en het weerbericht aan het volgen), houden we onze ceremonie onder de boom in hun tuin. Die tuin is echt wel adembenemend, dat is één van de redenen waarom we die zaal gekozen hebben ;-). Wat de prijs betreft, we hebben een vergelijking gemaakt van een heel aantal zalen, en op een paar honderd euro verschil lagen die prijzen redelijk in elkaars buurt. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je richtprijs is. Als je me je e-mailadres geeft, kan ik je die lijst met prijsvergelijkingen wel doorsturen. Er staan voor de rest wel andere zalen op dan op jouw lijstje (behalve de martinushoeve, die staat er ook bij). Maar zo kan je mss eens makkelijk vergelijken hoeveel het op bepaalde plaatsen kost. Na de 15de kan ik je natuurlijk ook laten weten hoe het was in de Groene Jager ;-)
Groetjes,
Mieke
|
|
Wendy
7-8-2010
|
7-8-2009 18:11:19
Hoi mieke,
die vergelijkingen zouden al enorm handig zijn. mijn mailadres is nushka.wendy@gmail.com
groetjes
|
|
Lut
|
7-8-2009 18:47:44
Hey! Wij zijn 4 weken geleden getrouwd in (de benedenzaal van) Hof van Wayenborch in Hove. Het was echt héél goed! En de prijs viel ook goed mee, als ik dat zo vergelijk met andere zalen, amaai! Ik had in de aanloop naar de trouw zowat het gevoel van 'het lijkt allemaal raprap afgehandeld te worden', maar uiteindelijk was het echt wel duidelijk dat die mensen weten waarmee ze bezig zijn! Het eten was overheerlijk, het dessertenbuffet echt het beste dat we al op een trouwfeest gegeten hebben, en dat zeg ik niet omdat ik de bruid was. Het was véél en het bleef tenminste de hele avond staan. Op de meeste feesten schiet er na een uur ofwel niets meer over van het dessert, ofwel ruimen ze het al af. Zowel bij de receptie als bij het eten, kwamen ze héél regelmatig langs om bij te vullen en zo... Echt de max! Ik ga het iedereen aanraden daar hun feest te houden. Er is bovendien nog een mooie tuin aan, dus bij mooi weer (wat wij niet hadden) kan je de receptie buiten houden. Zo... véél succes nog met je zoektocht! Groetjes, Lut 11/07/2009
|
|
Kim
29-5-2010
|
7-8-2009 19:36:05
Hey Wendy en Mieke, Wij zijn op dit moment ook een geschikte feestzaal aan het zoeken in ongeveer dezelfde regio die een beetje betaalbaar is. Zou je mij de prijsvergelijkingen ook willen bezorgen, zou wel handig zijn om al eens te bekijken. Mijn e-mailadres is kinschots_kim@hotmail.com. Alvast bedankt!
|
|
Krista
|
8-8-2009 22:22:50
Hey Wendy,
Wij zijn op 30 mei getrouwd en hebben onze feest gegeven in Domein Martinus in Zoersel. En we hebben ons dat nog geen moment beklaagd! Alleen maar lof daarover. Mooie moderne zaal, grote tuin waar je waarschijnlijk ook wel de ceremonie kunt doen, fantastisch lekker eten ( wij hadden een menu met dessertbuffet ), eersteklas bediening en je mag als bruidspaar nog gratis blijven logeren ook. Wat wil je nog meer? Deze week heeft een van m'n collega's nog gezegd hoe verzorgd de receptie wel was. Dat had hij nog nergens anders meegemaakt. Het waren veel en grote hapjes en er werd heel dikwijls drank bijgevuld. Wij vonden dat we zeker waar voor ons geld gekregen hebben.
In La Grange in Zandhoven zijn we vorig jaar in oktober nog op een bedrijfsfeest geweest. Dat was een walking diner. Ook héél lekker en verzorgd. Mooie locatie. De tuin heb ik wel niet goed kunnen zien omdat het al donker was. Qua prijs heb ik daar geen idee van.
Alvast veel plezier met de voorbereidingen van jullie huwelijk!
Groetjes, Krista
|
|
Kim
21-5-2011
|
19-2-2010 15:13:11
Als iemand die vergelijkingen nog heeft .. Ze mogen ook naar mij gemaild worden :) kimvg@telenet.be
|
|
Noortje
14-7-2012
|
5-5-2011 14:02:20
Zou ik aub ook de vergelijkingen kunnen krijgen als iemand ze nog heeft? Alvast bedankt! (noorke_hh@hotmail.com) Groetjes, Noortje
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|