Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie gezocht in regio Wuustwezel-Brasschaat-Brecht-Zoersel-Malle

  6-8-2009 20:33:10
Hoi iedereen,
wij gaan volgend jaar tussen mei en september trouwen, maar ik vind het enorm moeilijk om geschikte feestzalen te vinden die geen stukken van mens kosten.
We zoeken een locatie waar je ook een ceremonie kan doen (liefst in een mooie tuin)

weet er iemand toffe locaties?
alvast bedankt.

(deze hebben we zelf al gevonden)
heb je hier ook een mening over weet ik die ook altijd graag!

S'gravenhof Shilde
De groene Jager Brasschaat
Waterhuys Zoersel
la Grange zandhoven
de renesse in oostmalle
strijboshof kalmthout
e10 hoeve brecht
martinushoeve zoersel

Wendy
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2032


Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik6-8-2009 20:37:43

Hey,

Je hebt het keienhof in Kalmthout nog, 't Guldenhof in Loenhout, Dennenhof in Brasschaat.

Wij houden dan van ons in den Experience in Sint-job, lekker genieten van buffet, tussendoor ontspannen met een spelletje lasershooten en daarna dansen in de danszaal, om even niet traditionneel te doen.

Groetjes,

Cindy
28/08/2009



Mieke

 Meld misbruik7-8-2009 10:36:18

Dag Wendy,

wij trouwen de 15de augustus in de Groene Jager. Als het weer mooi genoeg is (ben volop aan het duimen en het weerbericht aan het volgen), houden we onze ceremonie onder de boom in hun tuin. Die tuin is echt wel adembenemend, dat is één van de redenen waarom we die zaal gekozen hebben ;-).
Wat de prijs betreft, we hebben een vergelijking gemaakt van een heel aantal zalen, en op een paar honderd euro verschil lagen die prijzen redelijk in elkaars buurt. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je richtprijs is.
Als je me je e-mailadres geeft, kan ik je die lijst met prijsvergelijkingen wel doorsturen.
Er staan voor de rest wel andere zalen op dan op jouw lijstje (behalve de martinushoeve, die staat er ook bij). Maar zo kan je mss eens makkelijk vergelijken hoeveel het op bepaalde plaatsen kost.
Na de 15de kan ik je natuurlijk ook laten weten hoe het was in de Groene Jager ;-)

Groetjes,

Mieke



Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik7-8-2009 18:11:19

Hoi mieke,

die vergelijkingen zouden al enorm handig zijn. mijn mailadres is nushka.wendy@gmail.com

groetjes



Lut

 Meld misbruik7-8-2009 18:47:44

Hey!
Wij zijn 4 weken geleden getrouwd in (de benedenzaal van) Hof van Wayenborch in Hove. Het was echt héél goed! En de prijs viel ook goed mee, als ik dat zo vergelijk met andere zalen, amaai! Ik had in de aanloop naar de trouw zowat het gevoel van 'het lijkt allemaal raprap afgehandeld te worden', maar uiteindelijk was het echt wel duidelijk dat die mensen weten waarmee ze bezig zijn! Het eten was overheerlijk, het dessertenbuffet echt het beste dat we al op een trouwfeest gegeten hebben, en dat zeg ik niet omdat ik de bruid was. Het was véél en het bleef tenminste de hele avond staan. Op de meeste feesten schiet er na een uur ofwel niets meer over van het dessert, ofwel ruimen ze het al af. Zowel bij de receptie als bij het eten, kwamen ze héél regelmatig langs om bij te vullen en zo... Echt de max! Ik ga het iedereen aanraden daar hun feest te houden. Er is bovendien nog een mooie tuin aan, dus bij mooi weer (wat wij niet hadden) kan je de receptie buiten houden.
Zo... véél succes nog met je zoektocht!
Groetjes,
Lut
11/07/2009



Kim
29-5-2010
 Meld misbruik7-8-2009 19:36:05

Hey Wendy en Mieke,
Wij zijn op dit moment ook een geschikte feestzaal aan het zoeken in ongeveer dezelfde regio die een beetje betaalbaar is. Zou je mij de prijsvergelijkingen ook willen bezorgen, zou wel handig zijn om al eens te bekijken. Mijn e-mailadres is kinschots_kim@hotmail.com.
Alvast bedankt!



Krista

 Meld misbruik8-8-2009 22:22:50

Hey Wendy,

Wij zijn op 30 mei getrouwd en hebben onze feest gegeven in Domein Martinus in Zoersel. En we hebben ons dat nog geen moment beklaagd! Alleen maar lof daarover. Mooie moderne zaal, grote tuin waar je waarschijnlijk ook wel de ceremonie kunt doen, fantastisch lekker eten ( wij hadden een menu met dessertbuffet ), eersteklas bediening en je mag als bruidspaar nog gratis blijven logeren ook. Wat wil je nog meer? Deze week heeft een van m'n collega's nog gezegd hoe verzorgd de receptie wel was. Dat had hij nog nergens anders meegemaakt. Het waren veel en grote hapjes en er werd heel dikwijls drank bijgevuld. Wij vonden dat we zeker waar voor ons geld gekregen hebben.

In La Grange in Zandhoven zijn we vorig jaar in oktober nog op een bedrijfsfeest geweest. Dat was een walking diner. Ook héél lekker en verzorgd. Mooie locatie. De tuin heb ik wel niet goed kunnen zien omdat het al donker was. Qua prijs heb ik daar geen idee van.

Alvast veel plezier met de voorbereidingen van jullie huwelijk!

Groetjes,
Krista



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik19-2-2010 15:13:11

Als iemand die vergelijkingen nog heeft .. Ze mogen ook naar mij gemaild worden :) kimvg@telenet.be



Noortje
14-7-2012
 Meld misbruik5-5-2011 14:02:20

Zou ik aub ook de vergelijkingen kunnen krijgen als iemand ze nog heeft? Alvast bedankt! (noorke_hh@hotmail.com)
Groetjes,
Noortje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info