Nu Online
Momenteel zijn er 788 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Satijnen handtasjes

6-8-2009 21:08:18
Hallo, weet iemand waar ik goedkope satijnen handtasjes kan vinden? Ik had graag voor mij een wit of ecru gehad en voor mijn bruidsmeisjes een bordeaux. Maar die prijs loopt al snel op natuurlijk! Iemand raad? Groetjes xx

Mariska
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1118

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik7-8-2009 8:10:34

veritas ?

s
1-6-2007
 Meld misbruik7-8-2009 8:18:28

Veritas was ook mijn eerste gedacht.
En Six en Claire's. Zijn van die goedkopere tienerwinkels waar ze kousen, haarspeltjes, veel juwelen en tasjes verkopen.
De meeste tasjes zien er best leuk uit, al kan je er niet veel in kwijt. Typische tasjes om je outfit mee af te maken.

Als bruid neem je best een grote tas mee met allerlei spullen: ontsminker, make up, deo, parfum, naaikitje, reserveschoenen voor 's avonds, haarspeltjes,....
Dus echt een tas heb je niet nodig.

Ines
28-8-2009
 Meld misbruik7-8-2009 8:52:48

New Look

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik7-8-2009 10:54:28

Accessorize? In het shoppingcenter op de groenplaats in Antwerpen hebben ze zo'n winkeltje of in Maastricht? Hebben ze hele modieuze toffe accessoires en denk dat ze zulke handtasjes wel zullen hebben..
Anders ZARA of MANGO of BERSHKA en NEW LOOK natuurlijk.
groetjes,
Nele

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-8-2009 11:43:59

In de Inno hebben ze er ook.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Katrien
5-6-2010
 Meld misbruik9-8-2009 3:28:50

Absoluut Accessorize! En blijf er echt niet te lang rondlopen want je komt met een berg spelden en hangers en hoedjes en sjaals en... buiten! Alles is daar zo leuk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...