Terug naar overzicht
Ikke! Bijna alle kleedjes die ik in de winkel mooi vond en wilde passen, bleken van Rembo te zijn en natuurlijk is het uiteindelijk ook eentje van Rembo geworden. Het is model Suite. Je kan het zien op de Duitse website van Rembo (www.rembostyling.de ) en het is model 13 onder de rubriek Chic. En jij?groetjesVanessa24/10/09
Ik ook!Model 19 onder de rubriek individuell op dezelfde website als Vanessa.Synthia29-08-09
Model 19 hebt ik ook gepast! Maar ik heb gekozen voor model 27.Veel succes nog!!
ik ben getrouwd in een kleedje van rembo. Ik kan ze niet echt laten zien via site van rembo vermits dit een mengeling is van twee kleedjes. Het bovenstuk was van een tussencollectie 2008 en de rok was van een doorlopende collectie 2008. Je kan het zien via de volge link http://picasaweb.google.be/Astrid.Bultijnck/ImkeEnBart# groetjesImke
De kleedjes zijn idd heel mooi! wat is de prijs ongeveer van een kleedje van Rembo styling?groetjes romina
ook mijn rembo kleedje is besteld! echt prachtige jurkenkben heeeel content.
hey, (ik denk at ik ingelogd ben onder mijn vriends naam vandaar...)ik vind de kleedjes van Rembo ook supermooi. Ik vraag mij alleen af wat de prijs is van zulke kleedjes? iemand een idee?