Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje

  6-8-2009 23:30:28
hallo
ik ben op zoek naar een dj dat heel da avond wil draaien voor ons maar dat ook buget vriendelijk is vriendelijke groetjes

angie
12-12-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 944


www.klimaxsmusic.be

 Meld misbruik7-8-2009 3:37:59

Goeiedag Angie & aanstaande,

Stuut me een mailtje op info@klimaxsmusic.be en we kijken wat we kunnen doen voor jullie.

Mvg
Dj Christiaan



Kathy
8-9-2018
 Meld misbruik7-8-2009 4:03:22

www.djlecxs.be

zijn tweelingbroers die dit in hun vrije tijd doen, hebben best drukke agenda, maar is altijd wel een plekje of gaatje te vinden zeggen ze zelf.

Draaien zeer goed, zijn nog jong, maar draaien zeker ook voor oud.

Zeer schappelijk van prijs, en je kan er goed mee onderhandelen over de prijs.

zij komen van bilzen maar draaien over heel vlaanderen.

is een echte aanrader



dierk

 Meld misbruik7-8-2009 8:08:46

Beste Angie,

Met enige fierheid stel ik u op deze rubriek onze eigen site voor www.studiohappymusic.be.Neem gerust een kijkje...Wij stellen dit ten zeerste op prijs...Mvg Dierk Van Paemelen



Nele

 Meld misbruik7-8-2009 9:54:31

Hey Angie

op vlak van DJ's is het heel belangrijk dat je je kan baseren op referenties, mensen die al goeie dingen gehoord hebben of er tenminste ook over kunnen meepraten. Wij hadden dat geluk niet en zijn een beetje op onze intuïtie moeten afgaan, verschillende DJ's gecontacteerd en er zit enorm veel verschil op, niet alleen qua prijs maar ook qua omgang met jou en genre van muziek. Na een kennismakingsgesprek dat echt wel goed aanvoelde hebben wij durven kiezen voor discobar TwoFriends en zonder liegen, ik zou je ze met véééééééééél plezier aanraden! Wij betaalden 375 euro en achteraf bekeken was dat nog veel te weinig, na het feest hebben we ze een fooi erbovenop gegeven! We hadden een super feest, goeie muziek, ferme ambiance en iedereen die enorm tevreden was! Voor hun geld komen ze van vóór de receptie tot aan het eind van het trouwfeest, ongeacht het einduur dus zonder opleg! De meeste anderen werken met een forfait en vragen na een bepaald uur extra. Bij TwoFriends krijg je niet alleen de volledige muziek- en lichtinstallatie inbegrepen, maar zoals de naam al laat vermoeden ook maar liefst twee DJ's! Hun site vind je via volgende link: http://www.2-friends.be Contacteer hen gewoon eens en je kan nog zien of het klikt of niet hè.
Ik wens je alleszins veel succes toe en een supertrouwfeest!
Groetjes
Nele



kim

 Meld misbruik7-8-2009 12:57:23

hier 2 goede dj's
www.djdigna.be een vrouwelijke dj en goed!
dj nick ; music & light , goede service

met 2 friends hebben wij geen goede ervaring gehad en ken nog mensen

bekijk het maar

groetjes



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik7-8-2009 20:20:52

Met de DJ staat of valt je feest (vind ik persoonlijk toch) dus het is inderdaad héél belangrijk dat je referentie neemt. Ik had enkele DJ's gecontacteerd die ik zelf al heb horen draaien maar die vielen nogal duur uit (zijn dan ook profs, doen dat als hoofdberoep), dan heb ik er enkele andere gecontacteerd en op de zoekmachine hier op de site wat ervaring van die mannen gelezen. Maar het best zou nog zijn dat je de persoon zelf al eens hebt beeig gehoord of ten minste iemand die je kent...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...