Terug naar overzicht
Dag LindseyIk kan best geloven dat je zo nerveus aan het worden bent. Ik ben nog 57 dagen verwijderd van die grote dag en kheb nu al hier en daar een slechte nacht of kriebels in de buik... Denk dat dat ook heel normaal is als je er al zolang naar uitkijkt!Geniet van je kleed, van je man, van je dag en vertel ons er alles over achteraf hé!Groetjeskatrien
Hey medebruid,Ik heb zelf nog 29 dagen te gaan maar ben ook al goed nerveus.Geniet van de mooie dag hij zal snel gedaan zijn.succes en hopen op goed weer!!Debby 05/09/2009
Hey Lindsey,morgen is het mijn grote dag (op mijn verjaardag).Ik ben al weken zenuwachtig geweest en van daag ben ik extreem rustig.Ik weet niet hoe dat komt, misschien omdar ik niet kan geloven dat het morgen al is.Raar hoor.Brenda 08/08/09
Hey,Ik trouw ook binne 7 dagen .Bij beginnen de zenuwen ook te spelen.Maar door al dat geregel mat nu moet gebeuren heb ik eigelijk niet de kans om echt te piekeren, dus bij mij zijn de nachtjes ook niet zo tip top maar het komt wel inorde je hebt er alzoveel werk ingestoken dat het niet kan mislukken.En nu hopen op een goei weertje.Groetjes en geniet van je dag.Groetjes An
Hier nog 2 weekjes te gaan en bij mij zijn de zenuwen ook al een tijdje aanwezig! Ik heb schrik dat ik dingen zal vergeten, hoewel ik een vrij uitgebreide to-do-lijst heb en iedere dag wat probeer te schrappen. Ik hoop dat ik op de dag zelf niet te nerveus zal zijn!