Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

binnenlocatie foto's

7-8-2009 8:02:32
hallo, wij trouwen 22/08/09 en zouden toch voor de veiligheid een binnenlocatie willen hebben voor de foto's.
Zou ergens tussen meise en steenhuffel moeten zijn.
Diepensteyn heeft wel al toegezegd dat we paar foto's mogen komen trekken.

Evy
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 937

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik7-8-2009 10:59:15

Hey! Ik heb heel mijn leven (tot een maand geleden) in Meise gewoond. Er zijn wel meerdere mooie locaties in de buurt, maar een binnenlocatie...

Ik weet niet in hoeverre dat kan, maar je kan bijvoorbeeld in de Kinepolis, in het kasteel van de Nationale Plantentuin, in Neromhof, salons Waerboom,... gaan zien.

Wij hebben ons feest in Asse, Hof ten Eenhoorn, dat is een oude hoeve met prachtige tuin, dus als het goed weer is zijn de foto's buiten, als het slecht weer is, dan gaan we naar binnen want met de mooie authentieke muren zal dit wel ook chique zijn.

Succes daarginds!
Groetjes
Katrien

Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik7-8-2009 12:05:44

Zeker regenlocatie voorzien!!

Wij trouwen deze namiddag en wilden deze voormiddag de fotoshoot doen... Helaas, pindakaas.
Nu is 't middag en terug droog :-(

Dus gouden tip: noodplan!!

Grtjs, Sabrina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...