TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
silke
27-2-2010
|
7-8-2009 9:18:01
hoi
van de solden weet ik niet of dit nu nog geldt. kwou gewoon ff melden dat ik pas eind februari 2010 trouw en mijn kleedje ook graag onder de 1000€ wil houden. in de winkel hebben ze mij dan aangeraden om het te laten maken door hun naaister, dan zit je tss de 800 en de 1000€, ideaal dus, terwijl je dan bijv een linea look-a-like kunt hebben :)
grts
|
|
Dorien
9-7-2010
|
7-8-2009 9:29:14
Karen ,
Mijn kleedje is van de collectie van dit jaar zonder solden. Met de retouches juist 1000€. Het komt van LeCoq in Lommel , daar hebben ze kleedjes van elk budget.
Zondag 27 september is het Huwelijksbeurs is Karteria Diest. Misschien kan je daar wat inspiratie komen op doen! Ik sta daar alvast met een stand voor mijn kapsalon.
Groetjes Dorien 09.07.10
|
|
Christel
30-6-2007
|
7-8-2009 9:44:39
Hey Karen
ik denk dat niet veel winkels meedoen met de solden maar ik heb hier al veel gehoord over de winkel 'claire de femmes' ze hebben een website, er staan jurken en prijzen op, héél budgetvriendelijk jurken van 500 à 600 euro en heel mooi(vind ik..)
http://www.clairdefemme.be
groetjes en succes christel
|
|
Inneke
|
7-8-2009 10:39:27
Bij linea raffaeli zijn de solden gedaan (was tot eind juli), maar ze hebben wel een outlet winkel in hasselt! (typ bv. linx in google in en kijk bij het kopje solden bruid)
|
|
Brenda
8-8-2009
|
7-8-2009 12:10:56
Mijn kleed komt van Jagré in Antwerpen.Het is het kleed van mijn dromen en heb het 1000 euro betaald.(niet in de solden). Ik had nooit verwacht dat mijn droomkleed zo goedkoop zou zijn.En het is niet zomaar een simpel kleedje hoor.
Brenda 08/08/09
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
7-8-2009 18:45:12
Ik ben in juli in verschillende winkels gaan zien maar vond dat er maar bitter weinig kleedjes in de solden waren, maar je kan echt wel iets vinden onder de 1000 euro hoor, maak je geen zorgen, vermeld gewoon je budget aan de verkoopster, op die manier kan je al geen kleedjes passen die boven je budget zijn! Groetjes
|
|
liesbeth
7-5-2010
|
7-8-2009 19:53:42
hoi karen,
ik trouw op 7 mei 2010, mijn kleedje komt van bij lieben in genk de schopping2. daar is het duurste kleedje eentje van 1250 euro zei de verkoopster me, ik heb mijn kleedje in afslag kwam normaal 1180 euro en ik betaal 750 euro. daar was op dat moment geen solden, maar mijn mama is een goede onderhandelaar!! :) haha Ik ben tot nu toe ook heel tevreden over de service daar, in januari ga ik nog eens passen. veel succes xxxx Liesbeth liesbethenkristof.bruiloftsite.nl
|
|
Ibe
22-5-2010
|
7-8-2009 20:16:03
als je van Limburg bent...zeker eens gaan kijken in de winkels in de winkels op de Koolmijnlaan, er zijn er daar 4 waarvan 2 heel dicht bij elkaar. Ik kan je Aselin en Sposa ten zeerste aanraden. Het zijn turkse winkel die toch moderne jurken aanbieden en allemaal onder de 1000 euro. Bij Aselin hebben ze bvb Divina Sposa, Miss Paris, Miss Kelly en Leyten Creations. Bij Sposa ken ik de merken niet vanbuiten, daar maken ze wel de jurk van je dromen na (bvb een Linea). Zorg wel dat je de jurk in kwestie dan effectie gepast hebt want een jurk kan op foto mooi lijken en in het echt tegenvallen...
Ik heb in beide winkels al enkele keren suitekleding gekocht en steeds heel tevreden
|
|
angie
12-12-2009
|
6-9-2009 23:06:09
HEY IK HEB EEN SPLINTERNIEUW TROUWKLEED NOG NOOIT GEBRUIKT IK HEB ZE ALS EEN VERASSING GEKREGEN MAAR HELAAS HEB IK ER AL 1 DE PRIJS MAG JE ECHT ZELF KIEZEN WAT JE ER VOOR WILT GEVEN HET IS EEN GEKENT MERK VAN DIOR EN IK KOM ZE NOG PERSOONLIJK BRENGEN IN DIEN INTRESSEN MAIL ME NAAR SUPER.ANGIE2@HOTMAIL.COM OF BELLEN KAN OP HET NUMMER 0477/38/43/19 VRIENDELIJKE GROETJES ANGIE
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|