Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wordt de jurk altijd besteld?

7-8-2009 12:35:04
Hallo,

wij trouwen in februari 2010 en ik heb een jurk gekozen uit de collectie van 2009. Die was mijn maat en moet amper vermaakt worden. Ik had de indruk dat ze de jurk uit de winkel voor mij hebben weggehangen, maar mijn vriendin denkt dat ze altijd een nieuwe jurk bestellen. Is dat zo? Ook nu de collectie van 2010 eraan komt?

Groetjes,

Anne

A
1-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 378

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik7-8-2009 14:01:01

Hey,
Mijn jurk is in ieder geval wel besteld. Ik ben wel in februari gaan kiezen en ik trouw volgend jaar in april.
Ze hebben mijn maten genomen omdat de jurk op maat gemaakt word.
Het pasmodel paste ook goed maar de verkoopster zei zelf dat de jurk besteld ging worden en dat dit ongeveer 20 weken ging duren.
Hebben ze jou maten dan niet genomen?
Bel eens naar de winkel om te vragen of je jurk besteld word of dat ze het pasmodel opzij hebben gelegd voor u.
Groetjes

silke
27-2-2010
 Meld misbruik7-8-2009 14:31:56

het wordt niet altijd besteld hoor. ik ging ook voor een eerste keer naar een winkel in oostende en daar zou ik ook het kleedje dat ik gepast had al moeten meenemen en dan pas in januari met dat kleed teruggaan voor eventuele retouches. vond dat ook maar raar en daar had ik dan ook vriendelijk voor bedankt en m'n kleedje zal nu ergens anders vandaag komen (moet wel nog kijken ervoor). wanneer trouw je in februari? ik de 27e :)
welke voorbereidingen heb je al gedaan?
grts

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik7-8-2009 15:44:45

Hey,
Mijn kleed is toch ook besteld.
Heb een pasmodel aan gehad dat perfect paste, maar mijn kleed is besteld en was 6 maanden wachten...
Denk zelfs dat als je een kleed uit de winkel neemt/kiest je afslag zou krijgen.
De winkels verkopen ze toch ook zo : volle pot nieuw, korting als kleed uit winkel is.
En ik heb een kleed van de vorige collectie.
De mevrouw van de winkel zei dat ze tot 3 collecties terug kon bestellen, dus dit jaar is dat 2010 -2009 -2008...
Groetjes

beynen
12-9-2009
 Meld misbruik7-8-2009 15:46:59

hallo,

in de winkel waar ik mijn kleed gehaald heb zijn enkel pasmodellen en de jurk wordt besteld van zodra je een voorschot geeft.

Heb wel bijna 7 maand op mijn kleed moeten wachten want het komt van australie. Dus zou toch tijdig bestellen.

Ludo
10-10-2009
 Meld misbruik7-8-2009 17:03:02

Normaal moet je kleedje besteld worden hoor tenzij je echt vraagt voor het PASmodel uit de winkel als je bevoorbeeld geen tijd meer hebt om op de bestelling te wachten.
Onder de bruidsmodezaken zitten er ook charlatans hoor, dus ik zou duidelijk vragen om een bestelling van een nieuwe jurk, tenslotte betaal je enorm veel geld voor je kleedje en wil je geen kleedje dat al door ik weet niet hoeveel dames is gepast en als maanden in een bruidszaak hangt!
Willen ze dit niet, naar andere winkel gaan met referenties van de jurk die je wil!

groetjes,
Inge
Nog 64dagen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...