Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 1 maand: zenuwen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7-8-2009 13:51:30
Hallo bruidjes,

nog 28 dagen en het is zover !! ik geniet enorm van de voorbereidingen, maar krijg wel stilaan last van zenuwen;
op sommige momenten krijg ik geen hap eten meer binnen.
ik heb hier op het forum eens een topic gelezen over wat jullie doen om de zenuwen te bedwingen, maar vind dat niet meer terug.
Hebben er onder jullie ervaring met bijvoorbeeld een kruidenmiddeltje ofzo ? Ik ben bang dat ik de dag zelf geen blijf ga kunnen met mezelf van de zenuwen...
ik wil er natuurlijk niet half gedrogeerd bijlopen en wil onze dag echt wel beleven, maar ik moet iets voorzien vrees ik...
Al jullie tips zijn welkom !!

Morgen mag ik mijn kleed gaan passen. Verder moet ik de misboekjes nog laten afdrukken, en de bloemen (want onze bloemis is met verlof...)

groetjes
05/09/2009

ariadne
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 365

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik7-8-2009 14:06:21

I know what you mean...
en ik ben er nog verder af!!
57 dagen te gaan, nog 2 maand, en toch heb ik al momenten (net als jij) dat ik geen hap binnen zou krijgen omdat mijn maag helemaal verdraaid is.

Kga wa yoga doen om mij te kalmeren denk ik :-) of genoeg gaan wandelen, dat doet ook deugd. Wij versturen dit weekend alle uitnodigingen! Spannend! Heb al enkele reacties gehad van goede vrienden en familie en die vinden het super mooi dus ben wel blij.

Alle veel moed nog en hopelijk valt de stress al bij al nog mee! Gezonde stress mag altijd he!

Groetjes
Katrien
03/10/2009

tami
26-6-2010
 Meld misbruik7-8-2009 14:42:59

Beste Ariadne,

ziehier wat evtl. kan helpen :

"Tranquital" is een middel dat ik ooit kreeg van de naturopaat. Daarbij had ik ook druppeltjes "Poconeol" die je in een beetje water doet en opdrinkt (3 x daags). Deze combinatie helpt heel erg goed je zenuwen kalmeren.
Mocht je deze dingen niet vinden, dan kan ik je via de mail de samenstelling doorzenden als je wil. Maar zoals de naturopaat zei : "wil je je zenuwen de baas blijven, zorg dan voor voldoende en vooral een gezonde nachtrust want de helft van overspanningen komen voort uit gebrek aan slaap of onrustige slaap."

Om goed te slapen : MEDIFLOR nr 14. Laat 1 builtje 10 min. trekken in kokend water en drink vlak na het avondeten 2 mugs daarvan. Je kan nu en dan al eens proberen ; er zitten 24 builtjes in één doosje (ong. 6,5 €).
Je bent altijd beter uitgerust met een even aantal uren slaap ; vandaar dat 8 u ideaal is.

Hopelijk heb je hier wat aan :)

Groetjes

ilse
4-7-2009
 Meld misbruik7-8-2009 19:20:07

Hallo collega-stressgenootje :-)
Ik weet heel goed hoe je je voelt, we trouwen ook op 5 september en t komt zo snel dichterbij he...
Hier moeten ook nog n aantal details geregeld worden, maar brrr mijn maag doet al zo raar...
Ik hoop dat ik die dag zo 'eufoor' zal zijn dat de zenuwen wel vanzelf zullen verdwijnen....
Veel sterkte en succes!
ilse
5/09/09

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik7-8-2009 22:55:31

rescue spay van Bach! Te vinden in een natuurlwinkel. even op je tong spuiten en alles komt goed! Trouwens, wedden dat je de dag zelf geen zenuwen hebt?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...