Terug naar overzicht
Dag ChristelAls je even op de tweede pagina hier kijkt, zie je dat er iemand al net hetzelfde vroeg. Zij heeft toch een aantal reacties gekregen, misschien kan je daar even kijken en ook een mailtje sturen naar de personen die een kleedje aanboden ...GroetjesLien
hallo, ik ben in mei 2005 getrouwd en had een kleedje van Linea, maat 40. ik heb nu direct geen foto's maar je kan het steeds bekijken op hun website (foto 4-5:kleedje waar het model in een zetel zit en de foto ervoor). het is een topje (V-hals met rechtopstaande coll)met een rok. groetjes
Hallo Giovanna,Het lijkt me heel mooi, wat is je vraagprijs en van waar ben je ergens?Groetjes,C
hallo Christel,de prijs is overeen te komen. ik heb 1160€ + 40€ retouches betaald. ik ben afkomstig van tienen. moest je nog geïnteresseerd zijn geef me dan je emailadres zodat we alles via mail kunnen regelen. Wanneer trouw je eigenlijk? Groetjes
Hoi Christel,Ik heb misschien wel wat je zoekt... Maar laat dan even je email achter, dan stuur ik enkele foto's door Groetjes,Tine
Hoi Tine,Mijn email is chdebie@pandora.beGroetjes