Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Isabel die reageerde op Kris Van Parijs

7-8-2009 14:44:57
Dag Isabel

Bedankt voor je reactie ! We zijn ondertussen bij Kris langs geweest en hij was idd heel vriendelijk en nam uitgebreid de tijd om ons vanalles te laten zien. Zoals je zegt vind ik ook zijn locaties en ideeën heel creatief. Bovendien zijn zijn albums echt prachtig! Je ziet wel dat hij kwaliteit levert. Je mag wel 1 ding niet over het hoofd zien. Tis idd 1299€ voor je boek, maar er komen maar 80 foto's in. Alle foto's extra zijn aan 4-5€ per foto, dus dan kom je voor 100 foto's extra l gauw aan 500€ erbij. Ik vind het ook jammer dat je de foto's niet krijgt op DVD. Je kan die kopen maar dat is echt duur! Andere fotografen bieden dat wel aan, maar dan vraag ik me natuurlijk ook af hoe groot die foto's zijn.. Tis niet gemakkelijk he. Alles kost zoveel geld, maar ja. Ik heb er wel mijn vertrouwen in en wij gaan hem dus ook boeken.
We hebben gisteren ook enkele uitnodigingen gezien en die zijn ook echt leuk. Je kan er ook heel originele maken, veel origineler dan de gewone standaard uitnodigingen.
Veel succes nog met de voorbereidingen. Voor jullie is het niet zo heel lang meer!

Groetjes
Annelien
10-07-2010

Annelien
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1014

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik9-8-2009 10:24:05

hey Annelien
Allé, jullie hebben hem toch geboekt
ik wist dat zelfs niet (meer) dat je de rest niet krijgt of dat je ervoor moest betalen. wat dan wel weer positief is bij hem... je mag de foto's meehelpen kiezen alvorens die in de album komen!! dat mag dan bij anderen niet. Het is een beetje wikken en wegen hé
Wij moeten er dus zaterdag 15-08 naartoe.
Ik laat je nog iets weten...ben je van West-Vlaanderen? als je nog tips nodig hebt of je hebt vragen, doe maar hoor

ciao
Isabel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...