Terug naar overzicht
hallo karmenIk heb mijn schon gevonden in wijnegem shoppingcenter daar heb je verschillende schoenwinkels en ik heb 2 paar gevonden een 2 de paar heb ik gekocht moest ik pijnelijke voetenn krijgen. zodat ik een paar andere kan aandoen voor te dansen.Het zijn heel mooie schoenen maar ook niet de typische trouwschoen. volgende zomer zal ik er nog heel wat plezier aan hebben.groetejes
De bondgenotenlaan en Diestsestraat aflopen, dan kom je goedkopere en duurdere winkels tegen. In het totaal zeker een 10-tal.Ik heb de mijne in het begin van de Diestsestraat gekocht, naast Shoe in the Box.
Carmi op de Tiensesteenweg in Korbeek lo is ook eens een bezoekje waard.
ik heb mijn trouwschoenen gekocht bij maxim trouwwinkel in aarschot en zelf ben ik ook van leuven.groetjes
hallo, bij Linx op de vismarkt al eens gaan kijken? Is wel een bruidswinkel maar ze hebben daar mooie afdraagbare schoenen.
Hoi!Ik heb maanden met dezelfde vraag gezeten en ik heb ook niets gevonden.Ik ben dus uiteindelijk net als iedereen naar Van Loock in Zandhoven gegaan.Mijn man heeft daar zijn schoenen gekocht en ik ook en uiteidelijk was ik er heel blij mee.Voor mijn trouw vond ik dat ik toch een namiddag kon uittrekken om speciaal voor mijn schoenen zo ver te rijden :-)Groetjes,Veerle