Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen Leuven

7-8-2009 16:11:14
Hallo allemaal!

In mijn zoekocht naar schoenen vind ik hier op het forum heel wat aanbevelingen van schoenenwinkels in Zandhoven & Roeselare onder andere, maar ik vroeg me af of julllie allemaal zo ver gaan voor schoenen?

Zijn er bruidjes uit Vlaams-Brabant, die hun schoenen dichter bij huis vonden & me winkels kunnen aanraden regio Leuven? Ik ben niet echt op zoek naar de typische trouwschoen, maar zou liefst een paar vinden dat ik achteraf nog makkelijk kan dragen.

Alvast bedankt!

Karmen
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 497

ivette

Meld misbruik7-8-2009 16:18:46

hallo karmen

Ik heb mijn schon gevonden in wijnegem shoppingcenter daar heb je verschillende schoenwinkels en ik heb 2 paar gevonden
een 2 de paar heb ik gekocht moest ik pijnelijke voetenn krijgen. zodat ik een paar andere kan aandoen voor te dansen.
Het zijn heel mooie schoenen maar ook niet de typische trouwschoen. volgende zomer zal ik er nog heel wat plezier aan hebben.
groetejes

s
1-6-2007
 Meld misbruik7-8-2009 16:37:05

De bondgenotenlaan en Diestsestraat aflopen, dan kom je goedkopere en duurdere winkels tegen. In het totaal zeker een 10-tal.
Ik heb de mijne in het begin van de Diestsestraat gekocht, naast Shoe in the Box.

s
1-6-2007
 Meld misbruik7-8-2009 16:37:32

Carmi op de Tiensesteenweg in Korbeek lo is ook eens een bezoekje waard.

Nadine
31-10-2009
 Meld misbruik7-8-2009 23:10:49

ik heb mijn trouwschoenen gekocht bij maxim trouwwinkel in aarschot en zelf ben ik ook van leuven.

groetjes

Dominique
29-5-2010
 Meld misbruik10-8-2009 15:15:29

hallo, bij Linx op de vismarkt al eens gaan kijken? Is wel een bruidswinkel maar ze hebben daar mooie afdraagbare schoenen.

Veerle
6-6-2009
 Meld misbruik17-8-2009 15:47:43

Hoi!
Ik heb maanden met dezelfde vraag gezeten en ik heb ook niets gevonden.
Ik ben dus uiteindelijk net als iedereen naar Van Loock in Zandhoven gegaan.
Mijn man heeft daar zijn schoenen gekocht en ik ook en uiteidelijk was ik er heel blij mee.
Voor mijn trouw vond ik dat ik toch een namiddag kon uittrekken om speciaal voor mijn schoenen zo ver te rijden :-)
Groetjes,
Veerle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...