Terug naar overzicht
Ik weet niet vanwaar je bent, maar wij hadden een old-timer via Anicca's uit Herentals. Wij hadden een olijfgroene chrysler uit jaren 30. Erg mooie wagen. Dit is een wagen van een gepensioneerde man die als hobby met trouwers rijdt. wij betaalden 175€ voor 4u+25€per bijkomend uur.Echt de moeite!
Hey, Wij hebben zelf een oldtimer. Ik wil je een goede raad geven, let op met wat je huurt. Niet elke oldtimer mag zomaar overal rond rijden, laat staan verhuurd worden!Ik heb al gehoord van een koppel dat een oldtimer gehuurd had en werd tegengehouden door de politie. Ze zijn moeten uitstappen en hebben een taxi moeten bellen!Veel succes met de voorbereidingen!Elke05-09-09
Hallo Elke,bedankt voor de tip, jullie hebben zelf ene oldtimer, zin om wat bij te verdienen?mvgTine
wij hebben zelf oldtimers en zijn particulier.We zijn van zuidwestvlaanderen.liesbetcool@hotmail.com
Hallo TineWij zijn van regio Antwerpen en hebben kevers (oldtimers) te huur. Je mag steeds contact opnemen via an_de_koninck@hotmail.com
Hoi Tine,Onze oldtimer is ook ingeschreven en verzekerd als oldtimer, we mogen dus maar max. 25 km van Gingelom rijden, tenzij we naar een bijeenkomst gaan. ;-)We gaan hem wel zelf gebruiken op onze trouwdag aangezien we niet zover moeten.GroetjesElke05-09-09