Terug naar overzicht
meestal stelt de bruid een lijst samen met de personen die ze die avond er bij wil hebben. ze geeft dit dan aan de getuige (of iemand anders) die de avond organiseert.
Ik heb aan mijn getuigen doorgegeven wie ik mee wilde op mijn vrijgezellen. Bij mij was dit mijn zus, schoonzus, de vriendin van mijn broer, mijn nicht (enige nicht langs mama's kant), 5 collega's van het werk (wij hebben allemaal ongeveer dezelfde leeftijd) en 5 vriendinnen van op school vroeger. Ik heb alle e-mailadressen en telefoonnummers in één bestandje uitgetypt en dit doorgemaild naar mijn getuigen.Mijn verloofde heeft dat ook zo gedaan.Veel plezier op je vrijgezellen!!! Ik heb in ieder geval enorm genoten van de mijne!!
Hallo,Als ik vrijgezellenavond doe, zal het met de schoonzussen zijn, de getuigen en paar vriendinnen zijn. Je kiest die echt wel zelf hoor!
Ik heb mijn getuige een lijst gegeven van mensen die ik er graag bij wil hebben, ik vraag alleen vriendinnen en niet bv de vrouw van ne collega ofzo, enkel de mensen met wie ikzelf ook een band heb!
ik heb net mijn lijstje gegeven aan mijn getuige. Bij mij zijn het een paar goede vriendinnen, schoonzus en een paar collega's
ik heb mijn getuige (zus) mijn lijstje doorgegeven. En heb uitgenodigd mn beste vriendinnen, mn nichten (ben de eerste die trouwt in de familie), schoonzus, 2 collega's (die meer vriendinnen zijn dan collega's). In totaal waren we met 20, veel, maar het was super. Je kan idd niet alle vrouwen vragen!x