Terug naar overzicht
Waar? Regio?Ik zou de goudengids nemen en kleermakers in je buurt afbellen.Ik denk dat 200 euro een redelijk laag bedrag is, al zal veel afhangen van de gekozen stof.succes met je zoektocht.
west vlaanderen. Het lijkt me nogal een werk om alle naaisters af te gaan, vandaar als iemand al eens een kleedje laten maken heeft en dit rond die prijs was..
Hallo,Ik laat mijn trouwjurk maken bij een naaister in Tielt. Weet natuurlijk niet hoeveel ze vraagt voor een jurkje. Je kan anders eens kijken op haar website.www.maatkledijanne.be Ik betaal ongeveer 450 euro voor mijn trouwjurk ( bustier en rok)Groetjes
Ik zou eens kijken op ebay ... voor minder dan 100 euro krijg je jurken volledig op maat (je moet een 20-tal maten doorgeven) en dan kun je voor die 100 euro die je bespaart, desnoods nog een plaatselijke naaister gebruiken.Vb. van een ebayshop waar ik een jurk kocht: greatwall_east
dag hase,Bedankt voor je reactie. Heb je die jurk ook daadwerkelijk toegekregen? Stond eerst beetje argwanend er tegenover.
ik ben bij iemand geweest maar nog geen beslissing genomen.Waterstraat 118 - 8730 Beernem - Ligging - 050/79 08 08 - info@bruidskledij-veronique.be
Dag Ines,Sorry, ik lees dit nu pas ... maar ik heb de jurk ontvangen en ze is echt super van kwaliteit! Mijn oma (is naaister) vond ook dat het echt heel degelijk naaiwerk was en heel kwalitatieve stof ... en het jurkje zit mij als gegoten.Ik koop er dus zeker mijn trouwjurk straks!Nog heel veel succes!