Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof van Wayenborch: Een aanrader!

7-8-2009 18:51:52
Hey!
Wij zijn 4 weken geleden getrouwd in (de benedenzaal van) Hof van Wayenborch in Hove. Het was echt héél goed! En de prijs viel ook goed mee, als ik dat zo vergelijk met andere zalen, amaai!
Ik had in de aanloop naar de trouw zowat het gevoel van 'het lijkt allemaal raprap afgehandeld te worden', maar uiteindelijk was het echt wel duidelijk dat die mensen weten waarmee ze bezig zijn! Het eten was overheerlijk, het dessertenbuffet echt het beste dat we al op een trouwfeest gegeten hebben, en dat zeg ik niet omdat ik de bruid was. Het was véél en het bleef tenminste de hele avond staan. Op de meeste feesten schiet er na een uur ofwel niets meer over van het dessert, ofwel ruimen ze het al af. Zowel bij de receptie als bij het eten, kwamen ze héél regelmatig langs om bij te vullen en zo... Echt de max, een aanrader! Er is bovendien nog een mooie tuin aan, dus bij mooi weer (wat wij niet hadden) kan je de receptie buiten houden.
Zo... véél succes nog met jullie zoektocht! En geniet van al die voorbereidingen, want de dag zelf vliégt gewoon!
Groetjes,
Lut
11/07/2009

Lut

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 966

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik7-8-2009 19:01:49

Hey Lut,

Wij zijn ook 11 juli getrouwd! Ale we kunnen al bijna zeggen dat we een maandje getrouwd zijn. Spijtig van de regen toen he!
Ik ben blij dat jullie een superfeest hadden, net zoals bij ons (De Residentie te Kasterlee). Alles was piekfijn in orde.

Groetjes, Laura

S
30-10-2010
 Meld misbruik8-8-2009 11:32:23

Hey!

Ik ben heel blij voor jou dat je feest zo piekfijn in orde was. Jammer genoeg zullen er niet veel bruidjes meer van kunnen genieten, want de hele boel wordt verkocht! Voor volgend jaar nemen ze geen feesten meer aan voor daar. Huidige eigenaar denkt dat er ook geen feestzaal meer van gemaakt zal worden als het verkocht is.

groetjes

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik8-8-2009 14:36:56

Wij hadden deze zaal ook op't oog voor ons huwelijk in 2010, maar inderdaad, de boel wordt verkocht.
De eigenaar van onze nieuwe zaal (Domein Martinus in Halle-Zoersel) zei dat de feestzaal ook zijn beste tijd had gehad, hij was er gaan kijken om het eventueel over te kopen.
Er zouden waarschijnlijk kantoren van gemaakt worden!

Lut

Meld misbruik9-8-2009 11:50:43

't Zou kunnen dat het verkocht wordt, maar dat stond een jaar geleden ook op dit forum en toen belde ik in alle paniek naar onze contactpersoon of dat het risico bestond dat ons feest niet kon doorgaan. En ze verzekerde ons toen dat de gebouwen zelf te koop stonden, maar dat zij nog altijd wel de feestzaal gingen uitbaten. 't Zou natuurlijk kunnen dat dat ondertussen is veranderd, dat weet ik niet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...