Terug naar overzicht
Hey Lut,Wij zijn ook 11 juli getrouwd! Ale we kunnen al bijna zeggen dat we een maandje getrouwd zijn. Spijtig van de regen toen he!Ik ben blij dat jullie een superfeest hadden, net zoals bij ons (De Residentie te Kasterlee). Alles was piekfijn in orde. Groetjes, Laura
Hey!Ik ben heel blij voor jou dat je feest zo piekfijn in orde was. Jammer genoeg zullen er niet veel bruidjes meer van kunnen genieten, want de hele boel wordt verkocht! Voor volgend jaar nemen ze geen feesten meer aan voor daar. Huidige eigenaar denkt dat er ook geen feestzaal meer van gemaakt zal worden als het verkocht is.groetjes
Wij hadden deze zaal ook op't oog voor ons huwelijk in 2010, maar inderdaad, de boel wordt verkocht.De eigenaar van onze nieuwe zaal (Domein Martinus in Halle-Zoersel) zei dat de feestzaal ook zijn beste tijd had gehad, hij was er gaan kijken om het eventueel over te kopen.Er zouden waarschijnlijk kantoren van gemaakt worden!
't Zou kunnen dat het verkocht wordt, maar dat stond een jaar geleden ook op dit forum en toen belde ik in alle paniek naar onze contactpersoon of dat het risico bestond dat ons feest niet kon doorgaan. En ze verzekerde ons toen dat de gebouwen zelf te koop stonden, maar dat zij nog altijd wel de feestzaal gingen uitbaten. 't Zou natuurlijk kunnen dat dat ondertussen is veranderd, dat weet ik niet.