TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carolina
1-8-2009
|
7-8-2009 20:02:12
Wij hebben 69 euro/pp betaald all -inn. In den Eyck in Kasterlee. Dit is voor ontvangst, 4 gangen menu met uitgebreid dessertenbuffet, drank tot 5u, DJ en de menu kaarten. Ook de zaal en het personeel zijn hierbij inbegrepen.
Als je bv. een parochiezaal neemt dan kan je je drank wel goedkoper hebben maar als je de zaalhuur erbij telt komt het ook weer duurder uit. Ook de traiteurs zijn tegenwoordig al niet meer zo goedkoop. Je zit rap aan menu's van 50 euro. Als je dan de rest er nog eens bijtelt... Ook moet je dan zelf weer voor volk achter den toog zorgen enz. Ook de opkuis achteraf. Vaak is dit maar de tafels bijeen zetten zodat de kuisvrouw kan komen maar dat valt 's nachts toch tegen hoor. Wij hebben ons boeltje (kado's) ingepakt en wegwezen maar, recht naar ons bedje.
groetjes, Carolina
|
|
Ines
10-4-2010
|
7-8-2009 20:36:52
ik vind het bij ons ook wel heel duur
receptie : cava + 10 hapjes 30€ / champ + hapjes 38€
de menu kan je zelf wat in kiezen wijn bij menu =24€ als je vaste prijs neemt!!!
avondfeest 12€ voor 4u maar de mensen v dessertenbuffet betaal je meer omdat zij niet eten...
|
|
tami
26-6-2010
|
7-8-2009 20:38:42
Beste Kim,
van zaal tot zaal kunnen de drankenforfaits nog veel schelen hoor. Wij betalen, enkel als drankenforfait, het volgende : tijdens het diner : 8€/pers. voor de huiswijnen en waters en vanaf de dansavond t/m 05:00 h.: 10 €/pers. (streekbieren, frisdrank en wijnen). Hierin zit dus NIET de receptie (hoewel die voor 1 u maar 4 €/pers. kost indien met schuimwijn en fruitsap).
Ik hoop dat ik op je vraag geantwoord heb :) Groetjes
|
|
Ines
10-4-2010
|
7-8-2009 20:39:06
bij ons komt het toch op iets meer dan 110€ per persoon maar dit is wel aan de hoge kant...
Ik denk dat je moet rekening houden met 75€ ongeveer all in
|
|
Danitsia
10-9-2010
|
7-8-2009 20:58:36
Hey.
Wij betalen 11 euro voor het drankenforfait op het dansfeest.
Groetjes Danitsia
|
|
Katrien
15-5-2010
|
8-8-2009 9:53:11
Voor de drank alleen van 20u tot 4u betalen wij 15 euro met bier, streekbieren, wijnen, frisdrank, water en schuimwijn in. Groetjes
|
|
Prinses
17-4-2010
|
8-8-2009 13:52:29
Wij betalen onze drankjes van het avondfeest per consumptie. Dit komt vaker heel wat goedkoper uit dan veel mensen denken. De prijzen van de drankjes vallen ook heel goed mee bij onze zaal. Mss eens informeren of je ook per consumptie kan betalen? Groetjes
|
|
Heidi
10-7-2010
|
11-8-2009 9:11:31
Beste,
Alles hangt af van je feestzaal. Ik heb bij Salons Denotter te Zedelgem geboekt. Ons avondfeest kost ongeveer 50 euro per persoon all in. Hiervoor heb je 1u receptie met hapjes, soep (2 keer bediend), varkenshaasje of kalkoenfilet met groentjes en aardappelbereiding naar keuze (2 keer bediend), wijnen, koffie, dessertbuffet en dranken tot 7u 's morgens. Ik vind dat dit dus budgettair zeer goed meevalt. Je kunt ook zonder dessertbuffet nemen en dan scheelt dat een 10 € per persoon. We zijn er zelf al naar een trouwfeest geweest en ook de bediening was super. Ik trouw op 10/07/10
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|