Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Forfaitaire drankprijs per persoon - brouwersprijzen

7-8-2009 19:46:38
Hey iedereen,
Wij zijn op zoek naar een feestzaal voor onze trouw volgend jaar. We zijn echter al geschrokken van de bedragen die soms worden gevraagd en zijn nu aan het bekijken of we het in een feestzaal laten doorgaan of toch kiezen voor gewoon een parochiezaal ofzo. Bij een feestzaal valt uiteindelijk de prijs voor het eten nog wel mee, maar de forfaitaire drankprijzen vind ik wel hoog. Daarom wou ik eens vragen of jullie weten wat er normaal aan forfaitaire drankprijzen wordt gevraagd voor ongeveer van 8 tot 4u drinken (dus zonder aperitief. Bovendien wou ik even navragen of iemand mij misschien een lijst van brouwersprijzen kan bezorgen want daar heb ik ook geen idee van en we zouden dus alles eens willen vergelijken.
Groetjes
Kim

Kim
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 2261

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik7-8-2009 20:02:12

Wij hebben 69 euro/pp betaald all -inn. In den Eyck in Kasterlee. Dit is voor ontvangst, 4 gangen menu met uitgebreid dessertenbuffet, drank tot 5u, DJ en de menu kaarten. Ook de zaal en het personeel zijn hierbij inbegrepen.

Als je bv. een parochiezaal neemt dan kan je je drank wel goedkoper hebben maar als je de zaalhuur erbij telt komt het ook weer duurder uit. Ook de traiteurs zijn tegenwoordig al niet meer zo goedkoop. Je zit rap aan menu's van 50 euro. Als je dan de rest er nog eens bijtelt... Ook moet je dan zelf weer voor volk achter den toog zorgen enz. Ook de opkuis achteraf. Vaak is dit maar de tafels bijeen zetten zodat de kuisvrouw kan komen maar dat valt 's nachts toch tegen hoor. Wij hebben ons boeltje (kado's) ingepakt en wegwezen maar, recht naar ons bedje.

groetjes, Carolina

Ines
10-4-2010
 Meld misbruik7-8-2009 20:36:52

ik vind het bij ons ook wel heel duur

receptie : cava + 10 hapjes 30€ /
champ + hapjes 38€

de menu kan je zelf wat in kiezen
wijn bij menu =24€ als je vaste prijs neemt!!!

avondfeest 12€ voor 4u maar de mensen v dessertenbuffet betaal je meer omdat zij niet eten...

tami
26-6-2010
 Meld misbruik7-8-2009 20:38:42

Beste Kim,

van zaal tot zaal kunnen de drankenforfaits nog veel schelen hoor. Wij betalen, enkel als drankenforfait, het volgende :
tijdens het diner : 8€/pers. voor de huiswijnen en waters en vanaf de dansavond t/m 05:00 h.: 10 €/pers. (streekbieren, frisdrank en wijnen).
Hierin zit dus NIET de receptie (hoewel die voor 1 u maar 4 €/pers. kost indien met schuimwijn en fruitsap).

Ik hoop dat ik op je vraag geantwoord heb :)
Groetjes

Ines
10-4-2010
 Meld misbruik7-8-2009 20:39:06

bij ons komt het toch op iets meer dan 110€ per persoon maar dit is wel aan de hoge kant...

Ik denk dat je moet rekening houden met 75€ ongeveer all in

Danitsia
10-9-2010
 Meld misbruik7-8-2009 20:58:36

Hey.

Wij betalen 11 euro voor het drankenforfait op het dansfeest.

Groetjes Danitsia

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik8-8-2009 9:53:11

Voor de drank alleen van 20u tot 4u betalen wij 15 euro met bier, streekbieren, wijnen, frisdrank, water en schuimwijn in.
Groetjes

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik8-8-2009 13:52:29

Wij betalen onze drankjes van het avondfeest per consumptie. Dit komt vaker heel wat goedkoper uit dan veel mensen denken.
De prijzen van de drankjes vallen ook heel goed mee bij onze zaal.
Mss eens informeren of je ook per consumptie kan betalen?
Groetjes

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik11-8-2009 9:11:31

Beste,

Alles hangt af van je feestzaal.
Ik heb bij Salons Denotter te Zedelgem geboekt. Ons avondfeest kost ongeveer 50 euro per persoon all in. Hiervoor heb je 1u receptie met hapjes, soep (2 keer bediend), varkenshaasje of kalkoenfilet met groentjes en aardappelbereiding naar keuze (2 keer bediend), wijnen, koffie, dessertbuffet en dranken tot 7u 's morgens. Ik vind dat dit dus budgettair zeer goed meevalt. Je kunt ook zonder dessertbuffet nemen en dan scheelt dat een 10 € per persoon. We zijn er zelf al naar een trouwfeest geweest en ook de bediening was super. Ik trouw op 10/07/10

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info