Nu Online
Momenteel zijn er 677 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen

8-8-2009 8:46:23
Bij mij is de grote dag 16 oktober dit jaar. Het zal ook wel met een dikke buik zijn want ga 30 weken zwanger zijn van mijn tweede kindje. Het gaat nog specialer zijn zo want mijn trouwkleed word ook speciaal op maat gemaakt voor een klein budget. Alleen van de trouwringen hebben we nog niet gaan kijken. Ten eerste weten we niet in welke genre we zouden willen gaan want ons budget is niet al te hoog en langs de andere kant ik heb zo'n kleine maat van vingers en het kan zijn tegen dat de dag er is mijn maat nog verkleind is. Om het verder te hebben over de ringen zijn er mensen die in de regio van Roeselare wonen en die ergens een juwelier weten zijn waar je heel mooie ringen kan kopen voor een schappelijke prijs.

Brendy
16-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 788

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik8-8-2009 9:32:36

Anders een daguitstapje naar Antwerpen ???
Prachtige ringen, schappelijke prijs en gratis graveringen..

Wij persoonlijk zijn bij Fabrigold geweest ( filiaal in Brugge, kan ook zijn dat ze een filiaal in Roeselare hebben .. )
Ze hebben prachtige ringen, en ook schappelijk van prijs.

Ze hebben basisontwerpen maar je kan ook je eigen ring ontwerpen. Zoiezo maken ze dan je ring op jou maat. 3 weken voor de trouw mag je ze gaan passen en afhalen, zijn ze nog te groot of te klein dan passen ze het aan.. Als je na de trouw merkt dat je ring nog te groot is of te klein, dan gewoon terug gaan en dan passen ze hem opnieuw aan.

Het enige dat je betaalt is je goud en briljantjes ..
Het maken doen ze gratis!

Hele goeie service!

Groetjes .. Een bruidje met nog 6 keer slapen voor de boeg :-)

SOFIE

Meld misbruik8-8-2009 10:41:17

waarom ga je niet eens naar FEDE DI ORO in Izegem?
Je hebt er ringen in alle prijsklassen.
Een verre kennis heeft haar ringen laten ontwerpen bij Jacobs Cynthia. (www.cynthiajacobs.be ).

grtz

C
15-7-2008
 Meld misbruik8-8-2009 11:50:21

Wij zijn ook naar Fede di Oro geweest in Izegem. Totnogtoe zijn wij supertevreden dat wij ze daar besteld hebben, vooral de service en enorme keuze voor een goeie prijs spraken ons aan. Wij hebben ongeveer een 6-tal winkels bezocht en telkens staken zij erbovenuit. Zij fabriceren alles zelf vandaar dat zij de beste prijzen en de grootste keuze hebben.

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik8-8-2009 15:47:37

Let er wel op dat je vingers vocht ophouden door de zwangerschap en je de ring achteraf mss zal moeten laten verkleinen...ringen kunnen normaal gezien sowieso wel op maat gemaakt worden...hoe groot of klein ook

shana
19-2-2010
 Meld misbruik10-8-2009 19:12:41

vraagje,ik trouw op 19februari 2010, maar we zijn ondertussen ook al aant proberen om zwanger te worden, en ik heb ringmaat 56, zou ik dan gewoon een 56 bestellen, wat als ik tegen dan zwanger ben? normaal heb je na de zwangerschap toch terug dezelfde maat he?

xxx shana.

Brendy
16-10-2009
 Meld misbruik10-8-2009 19:55:29

Shana normaal gezien wel. Eens je bent bevallen verlies je al het overtollige vocht vanuit je lichaam.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...