Terug naar overzicht
Anders een daguitstapje naar Antwerpen ???Prachtige ringen, schappelijke prijs en gratis graveringen..Wij persoonlijk zijn bij Fabrigold geweest ( filiaal in Brugge, kan ook zijn dat ze een filiaal in Roeselare hebben .. )Ze hebben prachtige ringen, en ook schappelijk van prijs.Ze hebben basisontwerpen maar je kan ook je eigen ring ontwerpen. Zoiezo maken ze dan je ring op jou maat. 3 weken voor de trouw mag je ze gaan passen en afhalen, zijn ze nog te groot of te klein dan passen ze het aan.. Als je na de trouw merkt dat je ring nog te groot is of te klein, dan gewoon terug gaan en dan passen ze hem opnieuw aan.Het enige dat je betaalt is je goud en briljantjes ..Het maken doen ze gratis!Hele goeie service!Groetjes .. Een bruidje met nog 6 keer slapen voor de boeg :-)
waarom ga je niet eens naar FEDE DI ORO in Izegem?Je hebt er ringen in alle prijsklassen.Een verre kennis heeft haar ringen laten ontwerpen bij Jacobs Cynthia. (www.cynthiajacobs.be ).grtz
Wij zijn ook naar Fede di Oro geweest in Izegem. Totnogtoe zijn wij supertevreden dat wij ze daar besteld hebben, vooral de service en enorme keuze voor een goeie prijs spraken ons aan. Wij hebben ongeveer een 6-tal winkels bezocht en telkens staken zij erbovenuit. Zij fabriceren alles zelf vandaar dat zij de beste prijzen en de grootste keuze hebben.
Let er wel op dat je vingers vocht ophouden door de zwangerschap en je de ring achteraf mss zal moeten laten verkleinen...ringen kunnen normaal gezien sowieso wel op maat gemaakt worden...hoe groot of klein ook
vraagje,ik trouw op 19februari 2010, maar we zijn ondertussen ook al aant proberen om zwanger te worden, en ik heb ringmaat 56, zou ik dan gewoon een 56 bestellen, wat als ik tegen dan zwanger ben? normaal heb je na de zwangerschap toch terug dezelfde maat he?xxx shana.
Shana normaal gezien wel. Eens je bent bevallen verlies je al het overtollige vocht vanuit je lichaam.