Terug naar overzicht
Verrebroek waar is dat? Mijn schoonzuster had twee zangers met een piano genomen voor in de kerk en twas wel plezant... Als het in je nabijheid is kan ik haar altijd vragen of ze dat nog doen...
ah ja, Verrebroek ligt in de ruime omgeving van het waasland (Sint-Niklaas en omstreken)
luister eens bij miquel wiels.je weet wel,notenclub en zo...Als je wil dan heb ik wel zijn adres.twin_towers_1@msn.com
kijk eens op http://www.dsomusic.be/ , zijn wel niet goedkoop...
Hey Liesbeth,Wij hebben een zanger,zangeres en een muzikant geboekt bij dso music.Ze zingen prachtig en de muzikant speelt fantastisch. Ze zijn ook heel tof en vriendelijk. Wij betalen 350 euro en ze gaan 7 liedjes zingen. Ze zingen alle genres.We hebben maanden gezocht naar heel goeie live muzikanten en we zijn heel blij dat we dso music gevonden hebben.Meer info over hen vind je op www.dsomusic.be Groetjes,Cindy & Ritchie
Hoi,Wij zijn van Beveren-waas, dus in de omgeving en zijn ook nog steeds hopeloos op zoek naar zangers of muzikanten. Alle tips zijn welkom!Wij trouwen op 2 juli.
beste,kijk eens op www.huwelijksmuziek.tk
www.demuze.net De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be
Dag Liesbeth,wij zoeken de contactgegevens van Wendy Fiers. Kan jij ons dit geven?Bedankt !