TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ruth
22-5-2010
|
8-8-2009 13:41:22
hoi! wij huwen op 22 mei 2010. en was met mijn ma en zus naar al een paar winkels gaan doen voor trouwjurken, toen we in azzuro terecht kwamen. had 1 keer geweest. ben dan nog eens geweest en had mijn droomjurk gevonden. maar ik twijfelde omdat het nog vroeg was en de nieuwe collectie binnenkomt in oktober. dan ben ik toch nog eens voor de derde keer geweest en de trouwjurk hangt al bij mijn ouders :). ik was zo verliefd op het jurk. Vriendelijke mensen, misschien soms wat de indruk geven dat je je niet lang mag wachten. Maar qua prijs zijn ze echt een van de beste!je vind er wel geen merken als linea raffaeli.. maar dat vond ik toch veel te duur. Zeker niet twijfelen om eens langs te gaan. ook de kostuums voor de mannen op maat gemaakt voor 350 à 400€ en de bruidskindjes hun kleren zijn ook zeker niet duur. Voor nog info, aarzel niet me te vragen!
groetjes & succes!
|
|
Sophie
|
8-8-2009 17:45:19
Hey Keshia, Mijn ervaring is wat minder goed bij Azzuro. Ik wou graag een bordeauxkleurig kleed. Toen zij de verkoopster dat ze dit niet hadden én dat een trouwjurk in het bordeaux iets is als je voor de 2e of de 3e keer trouwt. Toen paste ik enkele witte jurken. Toen ik zei dat een jurk mijn poep wat dikker maakte... zei ze dat dat niet anders kan als je een dikke poep hebt. Ik was erg op mijn tenen getrapt. Ze zijn niet eerlijk en passen dan ook hun meest doorzichtige verkooptrucs toe. Hun kleedjes zijn wel goedkoop en er zitten ook wel mooie tussen. Als je weet wat je wilt en je mening hangt niet af van de verkoopster dan vind je daar zeker je droomjurk.
Groetjes
|
|
Keshia
26-5-2018
|
8-8-2009 21:25:24
Ok bedankt voor jullie antwoorden! Vind wel dat ze daar hele mooie kleedjes hebben. Ga er toch eens langsgaan en we zullen dan wel zien hé.
Groetjes Keshia 17/07/2010
|
|
Carine
4-9-2009
|
8-8-2009 23:40:01
Ik ben daar ook geweest en was niet echt enthousiast van de service. Ik had op hun website een collectie gezien waar ik echt wel mijn keuze in vond. Toen ik in de winkel kwam hadden ze ... één kleedje van die hele collectie. Toen ik vroeg of ze meer stukken hadden, kreeg ik toegesnauwd dat ze toch niet alles konden indoen. Oké, niet alles, maar als je reklame maakt via je website, heb je toch wel meer dan één kleedje van de collectie. Ook vond ik hun manier van verkopen wat eigenaardig. Ik ben geweest toen ze net in hun nieuwe winkel waren. Ik kreeg 10% korting, maar moest onmiddellijk het volledige bedrag betalen en de jurk mee naar huis nemen. Dan moest ik maar een maand vooraf komen om de jurk aan te passen. Ze hebben geen eigen naaisters en moeten die dames dus laten komen. Sorry, ik betrouwde het zaakje niet. Ben dan een stuk verder in de straat gereden, bij Scarpellini en heb daar een hele mooie jurk gevonden en de service was super !!!
|
|
Remke
7-8-2009
|
9-8-2009 10:23:46
Nogal opdringerig... Mijn bruidsmeisjes (20 jaar) werden gek. Ze moesten allemaal in het rood zijn, de vrouw gaf hen alleen kleedjes die zij mooi vond, want rode had ze er maar 2...
|
|
Liesbet
22-8-2009
|
10-8-2009 10:55:20
heel slechte winkel , onbeleefde mensen en je staat daar bijna in uw bloten om de bruidsjurken te passen voor de etalage. MIjn idee: NIET GAAN!!!!!!
|
|
Liesbet
22-8-2009
|
10-8-2009 10:55:27
heel slechte winkel , onbeleefde mensen en je staat daar bijna in uw bloten om de bruidsjurken te passen voor de etalage. MIjn idee: NIET GAAN!!!!!!
|
|
conny
29-8-2009
|
10-8-2009 12:41:33
Ik heb een heel slechte ervaring met deze winkel dus vooral NIET GAAN! zeer onbeleefd en erg weinig keuze. Zelf heb ik een maatje meer en volgens de site hebben ze hiervoor verschillende jurken maar uiteindelijk hadden ze hierin geen keuze. Enkel een poffig roos kleed en als ik dit niet zag zitten was de verkoopster al een beetje vies, dan moest ik maar een broekpak aandoen zei ze!! Heb in andere winkels een veel betere service gehad en ook veel meer keuze! ze zijn er gewoon heel erg onbeleefd, zelfs naar het onbeschofte toe! NIET GAAN dus:)
|
|
Keshia
26-5-2018
|
10-8-2009 15:01:53
Ok bedankt allemaal. Hun site is van internet gehaald en dat vind ik wel een beetje raar. Was er in juli al eens binnen geweest om te vragen wanneer de nieuwe collectie binnenkwam. Ze was bezig met mensen voor suite kledij en leek me niet echt vriendelijk. Ikzelf ben heel mager en vraag me dan inderdaad af als ze geen eigen naaister hebben hoe ze dat dan precies gaan doen.
Groetjes Keshia. 17/07/2010
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|