Nu Online
Momenteel zijn er 526 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

09/07/2010

8-8-2009 12:45:20
Hallo medebruidjes

Onze trouwdatum is vastgelegt op 09/07/2010
Ik ben heel benieuwd wie er nog op die dag trouwt en hoe jullie dag eruit gaat zien....

xxx Veerle

Veerle
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 343

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik8-8-2009 13:38:11

Hey Veerle ,

Hier nog een bruidje van 09/07/10!
Spannend he!

Wij trouwen alleen voor de wet om 15 uur.
Dus dat ligt al vast.
Onze feestzaal ligt ook al vast (Waterhoek Geetbets , super mooi daar).
Fotograaf is in orde.
Ceremoniemeester en ceremoniewagens ook gekozen en vastgelegd.
Ik heb men kleedje zelfs al .... ja ik weet het ben er snel bij , maar dat is zo als je dé droomjurk gevonden hebt.
Het volgende zijn onze ringen , die willen we graag laten maken bij Fede Di Oro en daar moeten we in september al voor gaan kijken zeiden ze mij daar.

Er ligt al heel veel vast dus zoals je ziet , maar je kan er beter snel mee beginnen want alle goede en mooie dingen zijn al snel vastgelegd door andere mensen ;)!

Veel plezier met de voorbereidingen!
Dorien
09/07/10

annelies
9-7-2010
 Meld misbruik8-8-2009 17:03:05

Hey Veerle,

Wij trouwen ook op 9/07/2010! Bij ons ligt sinds donderdag enkel de feestzaal vast. Voor de rest beginnen we nu eigenlijk pas met de voorbereidingen.

Nog veel succes!x

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik12-8-2009 14:19:24

Hallo,

Ik trouw een dagje later op 10/07/2010. Het meeste ligt al vast:
dj, feestzaal, ceremoniemeester, kerk, stadhuis, ... enkel nog de fotograaf.

Om 11u trouwen we voor de wet en om 14u30 voor de kerk. Aan de kerk willen we graag een glaasje serveren en dan met de bus richting feestzaal.

Veel succes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...