Terug naar overzicht
Hey Veerle , Hier nog een bruidje van 09/07/10!Spannend he!Wij trouwen alleen voor de wet om 15 uur. Dus dat ligt al vast.Onze feestzaal ligt ook al vast (Waterhoek Geetbets , super mooi daar).Fotograaf is in orde. Ceremoniemeester en ceremoniewagens ook gekozen en vastgelegd.Ik heb men kleedje zelfs al .... ja ik weet het ben er snel bij , maar dat is zo als je dé droomjurk gevonden hebt.Het volgende zijn onze ringen , die willen we graag laten maken bij Fede Di Oro en daar moeten we in september al voor gaan kijken zeiden ze mij daar.Er ligt al heel veel vast dus zoals je ziet , maar je kan er beter snel mee beginnen want alle goede en mooie dingen zijn al snel vastgelegd door andere mensen ;)!Veel plezier met de voorbereidingen!Dorien 09/07/10
Hey Veerle, Wij trouwen ook op 9/07/2010! Bij ons ligt sinds donderdag enkel de feestzaal vast. Voor de rest beginnen we nu eigenlijk pas met de voorbereidingen. Nog veel succes!x
Hallo,Ik trouw een dagje later op 10/07/2010. Het meeste ligt al vast:dj, feestzaal, ceremoniemeester, kerk, stadhuis, ... enkel nog de fotograaf.Om 11u trouwen we voor de wet en om 14u30 voor de kerk. Aan de kerk willen we graag een glaasje serveren en dan met de bus richting feestzaal.Veel succes.