Terug naar overzicht
hoi onze openingsdans begint met een stukje van within temptation dan valt de muziek plots weg en dansen hij op elvis dan ik weer op twist again en zo maar verder en uiteindelijk stoppen we weer met onze originele openingsdans.de mensen verwachten dit niet en wij hadden graag zoiets leuk :)grtjs
Hey Kitty, dat is een supergoed idee! Heb je eigenlijk beide in 1!En volg je daar dansles voor?Groetjes
hoi nee geen dansles maar zijn dansjes die je wel zo kent twist vogeltjesdans elvis grease.hier zie je wat ik bedoel http://www.youtube.com/watch?v=QujA8YYgTWU gaan ze wel niet allemaal overnemen :)
Wij zijn begonnen met een slow (Crazy van Aerosmith) om dan over te gaan in 'You're the one that I want' van Grease. De mensen verwachtten dit totaal niet, en is heel leuk om achteraf de foto's te zien dat iedereen zo hard zit te lachen!Dus iets origineels is altijd tof! Ga ervoor!groetjes,Nele
@NeleEn heb je die slow helemaal uitgedanst om dan aan de ambiance te beginnen om maar een deeltje?Als ik mijn verloofde zo ver krijg, zou ik ook wel een mix willen doen... :)
wat mijn buren hebben gedaan lijkt mij ook wel erg leuk.die hebben eerst een slow gedaan, en daarna hebben ze 'im a belever' van shrek gedraaid en daar is het bruidspaar uit de bol op gegaan.