Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trage of up beat openingsdans

8-8-2009 16:19:38
Hoi iedereen,

Heb al vanales gehoord: een trage openingsdans ingestudeerd of gewoon op gevoel of een up beat nummer ingestudeerd of op gevoel...
Hmm moeilijke keuze. Wat doen jullie? Houden jullie het traditioneel of maken jullie er een echte show van en hoe?

Groetjes

stephanie
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 537

kitty
17-4-2010
 Meld misbruik8-8-2009 19:58:33

hoi onze openingsdans begint met een stukje van within temptation dan valt de muziek plots weg en dansen hij op elvis dan ik weer op twist again en zo maar verder en uiteindelijk stoppen we weer met onze originele openingsdans.de mensen verwachten dit niet en wij hadden graag zoiets leuk :)
grtjs

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik8-8-2009 20:59:51

Hey Kitty, dat is een supergoed idee! Heb je eigenlijk beide in 1!
En volg je daar dansles voor?

Groetjes

kitty
17-4-2010
 Meld misbruik9-8-2009 9:06:35

hoi nee geen dansles maar zijn dansjes die je wel zo kent twist vogeltjesdans elvis grease.hier zie je wat ik bedoel http://www.youtube.com/watch?v=QujA8YYgTWU

gaan ze wel niet allemaal overnemen :)

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik9-8-2009 13:27:19

Wij zijn begonnen met een slow (Crazy van Aerosmith) om dan over te gaan in 'You're the one that I want' van Grease. De mensen verwachtten dit totaal niet, en is heel leuk om achteraf de foto's te zien dat iedereen zo hard zit te lachen!
Dus iets origineels is altijd tof! Ga ervoor!
groetjes,
Nele

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik9-8-2009 15:09:59

@Nele

En heb je die slow helemaal uitgedanst om dan aan de ambiance te beginnen om maar een deeltje?
Als ik mijn verloofde zo ver krijg, zou ik ook wel een mix willen doen... :)

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik9-8-2009 21:58:29

wat mijn buren hebben gedaan lijkt mij ook wel erg leuk.
die hebben eerst een slow gedaan, en daarna hebben ze 'im a belever' van shrek gedraaid en daar is het bruidspaar uit de bol op gegaan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...