Terug naar overzicht
www.coutureanny.be succes met de voorbereidingen !05/09/2009
Hey Annelies, ik ken een heel goed adres daarvoor echt de moeite om er is te gaan zien mijn zus en enkele vriendinnen hebben hun kledij daar gaan halen.http://www.anne-sophie.be/nl/index.php succes met de zoektocht
In de P&C op de Meir in Antwerpen is er ook een afdeling avondkledij tegen zeer schappelijke prijzen. Misschien daar eens gaan kijken? Grtjs, Joanne
Hey,anders moet ze wachten tot eindejaar om haar kledij te kopen. Dan heb je o.a. in c&a, h&m,zara,... toffe feestkledij voor een redelijke prijs. Veel succes!
in st. martens latem is er een soort van outlet store van suitekledij, en heel schappelijk van prijs. Ik ben nu wel de naam kwijt... Iets met "sofie" als ik me niet vergis, ze hebben ook een filiaal in Brussel. Ideaal voor je schoonmoeder!
Ik ben deze week nog langsgeweest bij Ann-Sophie Smartshopping in St-Martens-Latem. Voor een lang suitekleed zal je daar voor 200 euro zeker je gading vinden! Er zitten echt prachtige stukken bij. Ook voor korte feestkledij the place to be! Mooie kledij en zeer schappelijk van prijs.Groetjes,Wendy
Ik zou vooral outside de vlaanders zoeken. Maasmechelen? Eindhoven? Of outlets en 2de hands?
Hallo,In beveren-leie is er een outletwinkel van suitekledij : la sposa.Meestal nog 1 a 2 stuks per model, maar als je geluk hebt, heb je wel mooie suitekledij voor een schappelijke prijsTine 28/08/09
veilingsites a la koopjeskrant en ebay in de gaten houden en evt iets tweedehands? of anders kan ze ook eens zoeken waar vrouwen suitekledij kunnen huren? ik dacht dat er in het antwerpse of zo zo'n winkel was waar ze oa linea verhuren, was wel alleen 'lange' suitekledij. Je moet maar eens kijken op googleels
Annelies,indien het Franse Lille niet te ver is voor jou, kan je eens gaan kijken bij "Tati" (website : www.tati.fr/ ) Onder de 2 blauwe kadertjes links, klik je op "Tati Mariage" en daarna, boven de foto vd bruid, op "Extrait de collection" (beperkte catalogus online). Op de pagina's 14 & 15 vind je suitekleding vanaf 99 Euro (maat 36 t/m 52). Je kan er altijd een daguitstap van maken. Eén raad : wees er wel op het openingsuur en vermijd een zaterdag (teveel volk).Wat mij betreft is dit zeer "schappelijk". Eind november zal hun nieuwe collectie binnen zijn. Andere adressen heb ik helaas niet. Groetjes en sukses !
Ann-Sophie is echt the place to be.. mijn moeder heeft haar suitekleren daar al gekocht voor onze trouw. Echt prachtige kleren voor betaalbare prijzen. Ik ben dit weekend zelf ook een kleedje gaan kopen voor de trouw van een vriendin... Zeker de moeite!Groetjes,Bren.
Hallo,mijn mama heeft ook een beperkt budget, maar is nu al aan het sparen, toch wil ik niet dat ze teveel spendeert. Ik ga met haar langs bij La Sposa Outlet in Beveren-Leie (bij waregem) en bij Pierre Yves Outlet in Deinze. Bij Pierre Yves ga ik ookk een piepen voor een trouwkleed, want ik ben ook niet van plan meer uit te geven dan strikt noodzakelijk. Ik investeer dan liever wat meer in mijn avondfeest.Succes.