Terug naar overzicht
wij zijn foto's gaan trekken in de teenbakkerij in boom en de schorre in boom. Oorspronkelijk was ons idee om naar fort 5 te gaan (zeer mooi oud gedeelte dat juist gerenoveerd is) en naar het meihof in edegem. Als het ging regenen waren we eventueel van plan om naar plantencentrum van gastel te gaan.groetjesImke
Hey! De Forten (Edegem en Mortsel) zijn mooi, houd er wel rekening mee dat je voor foto's in het binnenfort van mortsel moet betalen :(De Molen in BoechoutDe Edegemse bergskes (achter Ter Elst)
Hey!Wij zijn zelf ook van Kontich en zijn nog op zoek naar een feestzaal. Mag ik vragen waar jullie je feest houden of welke zalen jullie bezocht hebben en wat jullie gevoel erbij was?Middelheimpark in Wilrijk of park Den Brandt in Wilrijk zijn ook wel mooi voor foto's.Nog veel succes met de zoektocht!
@SWel, wij hebben er wel een aantal bezocht voor we op de juiste (voor ons) vielen.-Het Kolonieënpaleis in Tervuren-Het Molenhuis in Vremde-Den Eyck in Kasterlee-Hof van Aragon in Lier-het s Graevenhof in Schilde-Hof van Beatrijs in Lier-Hof van Nazareth in Lier-Huis Van Dijck in Mechelen-Daemshof in Noorderwijck (dit is em geworden om zoveeeeeeeeel redenen. Het is een half uurtje rijden voor ons, maar het zal het wel waard zijn) Als je één van de zalen interessant lijkt, wil ik wel even zeggen wat wij ervan vonden. We zijn nergens onvriendelijk onthaald ofzo...Veel succes met de zalenjacht! Ik ben in ieder geval blij dat we ervan af zijn... :)Naar waar ben je al eens gaan kijken? In Kontich heb je ook nog de Jachthoorn (ook niet goedkoop) en in Boechout heb je het Kasteel Fruithof. Dan moet je wel voor het meer klassiekere zijn. Ik heb mijn eerste communie daar gedaan en dat was wel heel goed. Maar ja ook niet bepaald goedkoop. Als je naar het budget ziet zijn het Molenhuis en het Hof van Aragon de twee goedkoopste die we zagen (oh ja afhankelijk van welke formule vielen het Huis van Dijck en het Koloniënpaleis ook heel goed mee)... De anderen zijn zowat hetzelfde van prijs...Groetjes
Dag StephanieWij hebben nog niet veel bezocht, maar hadden nu ons oog laten vallen op de nieuwe zaal van het Hof van Beatrijs. Ik heb net eens gekeken op de site van het Daemshof en dat ziet er ook mooi uit! Is dit dezelfde prijsklasse als Hof van Beatrijs? Hebben jullie zelf al ervaringen met Daemshof?Dit lijkt me toch één van de moeilijkste keuzes, vooral omdat je er toch heel wat geld achterlaat. Je wil dan toch ook een beetje zekerheid... Alle info is welkom, eventueel geef ik je mijn e-mailadres!Alvast bedankt!ps: Lier is ook hel mooi voor foto's!
@SBij het Hof van Beatrijs zijn wij heel vriendelijk ontvangen (had al wat negatieve ervaringen gelezen over een onvriendelijk ontvangst). De nieuwe zaal hebben wij ook gezien, idd mooi, maar mij sloeg het wat tegen dat er op het domein een tweede huwelijk zou zijn. Neem je de oude zaal heb je het terras met zicht op de grote tuin en neem je de nieuwe zaal, dan heb je een kleinere tuin. maar zoiezo, op zo n dag kom ik liever geen andere bruid tegen hihihi. ;)Het eten daar, dat weet ik eigenlijk niet goed... Had al gelezen dat het soms heel lang aanschuiven was en dat wil ik niet op mijn trouwfeest.Als je die zaal mooi vindt, dan ga je die van t daemshof ook mooi vinden. En dan heb je t helemaal voor jullie alleen. De tuin en het terras zijn daar ook heel gezellig (met verlichte tafels s nachts). Ik ben er al een keertje gaan eten, met mijn superkritische schoonvader en die had niets aan te merken (ik viel bijna van m'n stoel). Echt wel gepresenteerd als in een sterrenrestaurant en het dessert was zalig! (Het dessertenbuffet wordt gemaakt door de eigenaars). De prijsklasse is dezelfde als in het Hof van Beatrijs. Over het daemshof hebben we nog niets slecht gehoord, vandaar dat we daar ook zijn gaan kijken... Het is toch een half uurtje van bij ons. Tja de mama en schoonmama kregen we er niet meer buiten, dus die hadden al gekozen. Hetzelfde met drie vrienden, die ook anoniem voor hetzelfde stemden. Zelfs de verloofde die nooit een mening heeft, had er opeens wel een. Dus ja t was een gemakkelijke keuze. :) Geef gerust je e-mailadres hoor, ik zal je helpen zoveel ik kan! :pEens je de zaal hebt, begint het allemaal te lopen... :)