Terug naar overzicht
hallokesHier hetzelfde probleem, wij bekostigen ook alles zelf, maar s'morgens laten we foto's nemen en dan geven we s'avonds een ingekaderde foto van onszelf als herinnering. Daarnaast hebben wij ook eens erbij dat mijn ouders de dag na ons 4O jaar getrouwd zijn en dat willen wij die avond ook niet zomaar laten voorbijgaan. Dus zijn we daarvoor ook nog eens op zoek.groetjesPetroeska16-04-2010
Hallo, Ik wou je zeker volgende zaak eens aanraden : http://www.sfeer-boutique.be/indexa.html Ikzelf heb er een soort van kaars laten maken met foto's van mij en mijn mama bij geboorte en wij nu en toen een tekst met 'wil je mijn getuige zijn' en dan nog een 4de zijde met onze namen en trouwdatum. Het was prachtig voor een zeeeeeer schappelijke prijs ... Mijn moeder vond het fantastisch ! Ik kan het alleen maar aanraden voor een origineel cadeau ... Annelies 17/07/2010
Wij geven een cadeau aan onze ouders; niet omdat ze het feest bekostigen, maar om ze te bedanken voor alles wat ze voor ons gedaan hebben. Ik heb een boeket rozen besteld voor mijn moeder met 28 en één voor mijn vriend zijn ouders met 30 rozen; één roos voor elk jaar dat ze voor ons gezorgd hebben. Achteraf geven we hen nog een grote foto van ons huwelijk die ze zelf mogen kiezen.De getuigen krijgen van ons een fles schuimwijn.
Wij betaalden ook ons feest zelf en wij wonen al 4 jaar niet meer thuis, maar wij hebben onze ouders toch nog bedankt, hoor.In de kerk deden we dat met een bezinningstekst en op het avondfeest tijdens onze speech. Daarna gaven we aan onze ouders een soort geschenkpakket: een kader met de tekst uit de kerk (hier komt later een foto naar keuze uit de reportage in), een kaarsje van Bond zonder Naam met 'Blij dat je er bent' erop, een gepersonaliseerde pen, een sleutelhanger met een foto van ons erop, een gepersonaliseerde blocknote (deze laatste 3 besteld bij Vistaprint) en een doosje chocolade met 'bedankt' erop.Voor onze getuigen hadden we een miniatuur van hun droomtractor gekocht (is dus zeer persoonlijk en was het meest passende cadeau voor hen).Voor de partners van de getuigen en voor onze grootouders hadden we ook zo'n kaarsje van Bond zonder Naam voorzien.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/