Nu Online
Momenteel zijn er 394 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kapelhoeve in Turnhout -> ervaringen?

8-8-2009 20:29:28
Hey iedereen,
Wij zijn een feestzaal aan het zoeken in de Kempen en hadden een goed gevoel bij de Kapelhoeve in Turnhout. We kennen echter geen mensen die er al eens gefeest hebben, dus zou ik jullie ervaringen hierover willen vragen(eten, bediening,...).
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes
Kim

Kim
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 2230

hans

Meld misbruik8-8-2009 23:58:23

Mooie zaal, gezellig eten, mooie tuin voor receptie, veel parking. Enkel heb je buiten het geluid van de autostrade (die loopt er net langs), maar valt nog wel mee!

Mvg,
Hans
www.appleblue.be/blog

Menon

Meld misbruik9-8-2009 0:37:50

Hallo Kim,

Wij hebben gisteren hier ons trouwfeest gehad. In 1 woord super! Lekker eten, heel gezellige tuin, prachtig ingerichte zaal, personeel met oog voor detail. Niet alleen wij als bruidspaar, maar ook van verschillende hoorden we enkel positieve reacties. Je ziet, wij waren heel tevreden ...

Succes met jullie zoektocht!

Cindy
10-10-2009
 Meld misbruik9-8-2009 8:50:38

Hallo,
wij trouwen daar op 10.10 en mijn schoonzus heeft daar ook haar huwelijksfeest gehouden, niks dan positieve commentaar! Wij hebben ondertussen al 2 besprekingen gehad en ik heb er ook een supergevoel bij. Ook qua prijs vind ik het heel goed meevallen. Ik kan al niet wachten ;)
Cindy
10.10.09

evy
1-3-2009
 Meld misbruik9-8-2009 12:02:51

Wij hadden daar in mei een trouwfeest en 'k vond het tegenvallen. 't Eten was lekker, maar absoluut niet top. We moesten ook telkens lang wachten op drinken...
Erg jammer, maar voor ons niet geweldig.

Tina
11-9-2010
 Meld misbruik10-8-2009 11:18:21

Ik heb er al verschillende feesten meegemaakt en t was altijd héél goed. Daarom hebben wij deze zaal ook geboekt voor onze trouw op zaterdag 11 september 2010.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik15-8-2009 18:49:31

19 juni zijn wij daar naar een trouwfeest geweest. Ik vond dit heel goed. Ze hebben toen de receptie binnen gedaan, dit was waarschijnlijk wel beter buiten geweest. Voor de rest eten, drinken, bediening, alles ok. Zij hadden soep en daarna een landenbuffet; Italiaans, Noors en Belgisch dacht ik. Dan biscuit en ijskarretje met verschillende sauzen. Lekker allemaal. Aleen zien dat je niet met te veel volk bent. Zij hadden toen een 130 man en dat was toch zeker voldoende hoor.

Maar: Nu komt het hé.

Wij zijn 1 augustus getrouwd en hebben ons feest in Den Eyck in Kasterlee gehouden. Dit was echt top!!!! Zo een feest heb ik nog nooit meegemaakt. Begin van het jaar zijn we nog naar een feest in Het Daemshof geweest dat wij toen ook heel goed vonden. Maar Den Eyck in Kasterlee steekt er toch met kop en nek bovenuit. Van ontvangst tot eind. De ontvangsruimte is al schitterend, het eten en de bediening is perfect geregeld, het dessertenbuffet is gewoonweg prachtig. We hebben alleen maar positieve reacties gehoord. Sommige mensen waren zelfs wat van 'kaart'. Zoiets hadden ze nog nooit gezien. Zelfs onze 'moeilijke, kritische' gasten waren onder de indruk.

Maar zoals ik hier boven al zij, kapelhoeve = zeker OK.

groetjes, Carolina

Kim
29-5-2010
 Meld misbruik17-8-2009 20:01:55

Bedankt allemaal voor de reacties! Jullie reacties hebben ons wel wat geholpen omdat wij de zaal helemaal niet kenden. Mede door de positieve reacties en het goede gevoel dat we bij de zaal hadden, hebben we ondertussen de knoop doorgehakt en gaan we morgen normaal de zaal vastleggen.
Groetjes Kim

Gitte

Meld misbruik10-10-2009 21:07:42

Beste Kim,
Mijn man en ik hebben ons trouwfeest daar gegeven en waren absoluut content. Ook de gasten waren in de wolken. Maar stel je eerst de vraag : "Wat voor trouwfeest wil ik ?" Wij kozen voor een feest, waarbij het eten en drinken in orde waren, waar niemand iets te kort kwam, maar geen "grand chichi". Wij kozen voor het landenbuffet en ik moet zeggen dat de uitbater (meteen ook kok -> Johan denk ik) daar zeer meegaand in was. Je kan vanalles kiezen en de voorgestelde formules zijn niet bindend. Wij hadden Noors-Belgisch-Italiaans gekozen en bij Belgisch hebben we konijn vervangen door ik denk wol-au-vent, maar ik weet niet precies wat en bij Italiaans hebben we Osso Bucco weggelaten en spagetti genomen. Dat kan allemaal. De prijs is zeer schappelijk. Ontvangst, bediening, aankleding van de zaal ... allemaal zeer goed. Wij waren te vroeg, maar ook daar hebben de gasten niks van gemerkt, want het personeel heeft alles zeer professioneel opgevangen. Ook hadden wij bijvoorbeeld een aantal last-minute afzeggingen wegens ziekte (wij zijn in januari) getrouwd en daar heeft de baas niks voor gerekend. Wil je een bruiloft die tot in de puntjes geregeld is en keichic, dan is dit niet "the place to be", maar wil je, zoals wij een feest, perfecte service, zeer goed eten en bediening en om 21u30 de openingsdans en nadien een echt leuk feestje, dan is dit zeker een aanrader. De zaal was ook sfeervol gedecoreerd, met zelfs kleine dennenboompjes die omgekeerd aan het plafond hingen, dus ik zou zeggen ... ze hebben een zondagmenu en wij zijn voordien eerst daar gaan eten. Kwestie van de kwaliteit te proeven. En OK dat is een vast menu en misschien niet naar iedereens smaak, maar je leert de kwaliteit dan al wel kennen. Ze staan ook open voor suggesties. Wij hadden geen dessertbuffet, maar gewoon een bijna antieke "crèmekar" die daar staat en mijn man ging daar dan mee rond en nadien was er ijs met slagroom, saus en aardbeien voor iedereen. Ook het buffet werd in de latere uurtjes herschikt en terug geopend. Ik kan alleen maar goede commentaren geven over deze accomodatie. Moest er familie van verder komen (mijn man is van Limburg) dan is er aan de overkant van de ringweg ook een bead é breakfast, nl De Joker. Ook daar zijn we gaan kijken en dat was ook zeker in orde. Ik denk dat Johan daar ook visitekaartjes van heeft liggen. Als je nog een DJ zoekt (die is ook vrij te kiezen) dan kan ik je nog wel een adres in Oostmalle geven.
Veel succes en vooral plezier op die speciale dag.
groeten,
Guy & Gitte

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info