Terug naar overzicht
Ik ben deze zaal gaan bekijken en het is inderdaad nogal ouderwets (lampen, vloer, taefls, ...). Misschien als je het helemaal aankleed dat je een compleet ander zicht krijgt op de zaal ?Succes Kim
Beste Nathalie,voortgaande op de foto's vd website, ziet het er toch oké uit, vind ik. Er is ook veel minder, geloof me ! Gezien de prijzen valt het zeker mee. Per slot leef je toch niet met je zaal, maar met jullie gasten ? Het grootste deel van het feest is 's avonds en dan wordt er gedanst en plezier gemaakt. Bovendien ziet zo'n zaal er heel anders uit eens alle tafels mooi gedekt staan.Je kan altijd vragen of je de zaal 'es eventjes mag komen bekijken wanneer ze voor een huwelijksfeest klaar staat (hebben wij ook mogen doen ; we zijn maar enkele min. gebleven maar het zag er heel mooi uit). Ik begrijp je twijfels wel dus ga er eens naartoe. Dan kan je nog zien. Mbt het eten daarentegen (zowel kwalitatief als kwantitatief) waren wij wel veeleisend.Veel sukses !Groetjes
Hey,Deze zaal is inderdaad wat ouderwetser! is zou ze niet nemen voor mijn feest. De lokatie speelt altijd wel een rol in het verloop van je dag; Ik heb een zaal gezocht waarvan ik zei:" dit is het".Moet het in Mechelen zijn van mag het ietsje verder? Lier bijvoorbeeld?Wij hebben onze feest in de feestzaal van restaurant Zuid-West gedaan. Heel gezellig en bovendien héél lekker eten, vriendelijk personeel en zeer goed van prijs.Als je wil kan ik je een foto van onze feestzaal doorsturen maar laat dan wel je email achter!Groetjes,Patricia
wij hebben deze zaal vastgelegd, is misschien wel wat ouderwets maar de prijzen zijn echt wel goed te doen wat toch ook wel een grote rol speelt ,hebben daar al een aantal feesten meegemaakt:warm eten was heel goed, van die avondparty met belegde broodjes en kaasschotel vond ik dat het te weinig was,dus wij gaan voor een 4-gangen menu
hey mijn dochter is getrouwd op vijf september 2009.het lijkt allemaal ouderwets maar eens aangekleed valt het allemaal mee ik heb niks anders lof.heel vriendelijk goede begleiding lekker eten het was echt een geslaagd feest met veel complimenten achteraf al gekregen groetjes