Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestviltje

8-8-2009 22:33:41
Hier & daar hoor ik dat gastenboeken soms vergeten of voorbijgelopen worden. Daarom dacht ik zelf aan het Feestviltje, waarbij bierviltjes met vragen over het koppel op tafel worden gelegd in plaats van een gastenboek te plaatsen. Zijn er onder jullie die hier ook voor kozen, of dit van plan zijn? Andere alternatieven voor een gastenboek zijn ook nog steeds zeer welkom! Bedankt!

Karmen
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 682

Katrien
5-6-2010
 Meld misbruik9-8-2009 2:38:49

Wij hebben een keer een huwelijk meegemaakt waar de tafelkleden (van ikea) bedrukt waren met foto's (van die opstrijkdingen)en de gasten mochten er met textielstift hun opmerkingen, wensen, droedels... op neer schrijven. Echt supertof!

Tina
21-8-2009
 Meld misbruik9-8-2009 8:32:01

Hey

ik heb aparte briefjes met enveloppen, waar iedereen iets kan opschrijven en daarna 'posten'.

Groetjes

Katrien
27-2-2010
 Meld misbruik9-8-2009 13:43:47

Wij gaan het concept van de bierviltjes wat aanpassen. We leggen op iedere tafel (of bij ieder bord) een kaartje (kleur als uitnodiging en misboekjes) ter grootte van een foto en gaan die nadien in een kaft ordenen (zo'n kaft van bij hema, met aparte fotohoesjes (liggend en staand). We gaan wel een tafel voorzien met een doos waar de kaartjes gedeponeerd worden.
We kozen voor deze manier omdat bv de bomma al te oud is en ik weet dat ze niet vanzelf gaat rechtstaan om naar het gastenboek te gaan (vele mensen doen dit niet automatisch) en ik hoop dat als de kaartjes voor hun neus liggen ze wel ingevuld geraken. Wij gaan ook balpennen laten maken met onze namen en trouwdatum op.....en dit bij de kaartjes leggen...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-8-2009 18:49:30

Opgelet met gewone kaartjes... Deze kunnen makkelijk vuil worden van het eten en de drank... Misschien dan toch in het midden van de tafel leggen ipv naast het bord.

Wij hadden een gewoon gastenboek en als de mensen afscheid kwamen nemen, dan vermeldde ik telkens dat er een gastenboek was voor wie nog iets wenste te schrijven.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...