Terug naar overzicht
Wij hebben een keer een huwelijk meegemaakt waar de tafelkleden (van ikea) bedrukt waren met foto's (van die opstrijkdingen)en de gasten mochten er met textielstift hun opmerkingen, wensen, droedels... op neer schrijven. Echt supertof!
Heyik heb aparte briefjes met enveloppen, waar iedereen iets kan opschrijven en daarna 'posten'.Groetjes
Wij gaan het concept van de bierviltjes wat aanpassen. We leggen op iedere tafel (of bij ieder bord) een kaartje (kleur als uitnodiging en misboekjes) ter grootte van een foto en gaan die nadien in een kaft ordenen (zo'n kaft van bij hema, met aparte fotohoesjes (liggend en staand). We gaan wel een tafel voorzien met een doos waar de kaartjes gedeponeerd worden.We kozen voor deze manier omdat bv de bomma al te oud is en ik weet dat ze niet vanzelf gaat rechtstaan om naar het gastenboek te gaan (vele mensen doen dit niet automatisch) en ik hoop dat als de kaartjes voor hun neus liggen ze wel ingevuld geraken. Wij gaan ook balpennen laten maken met onze namen en trouwdatum op.....en dit bij de kaartjes leggen...
Opgelet met gewone kaartjes... Deze kunnen makkelijk vuil worden van het eten en de drank... Misschien dan toch in het midden van de tafel leggen ipv naast het bord.Wij hadden een gewoon gastenboek en als de mensen afscheid kwamen nemen, dan vermeldde ik telkens dat er een gastenboek was voor wie nog iets wenste te schrijven. Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/