Nu Online
Momenteel zijn er 716 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vuurwerk

9-8-2009 2:11:27
Ik had graag een verrassingsvuurwerk besteld maar vind geen info over een firma die een beperkt (ook in prijs :)) vuurwerkje wil komen verzorgen. Overal wordt "Doe-het-zelf-vuurwerk" verkocht. Kennen jullie een firma die dit komt doen?

Katrien
5-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1080

marcel

Meld misbruik9-8-2009 12:48:37

hallo katrien

wij zijn een bedrijf die onder andere gespecialiceerd zijn op het geven van een veestvuuwerk voor onder andere bruiloften enz misschien is intressant om op onze site tekijken , en naar aanleiding daarvan evt contact op tenemen om tekijken of het één en ander terealiseren is de internet site is www.royalfireworks.nl

ik hoor graag van u

mvg

marcel schraa

Lindsay
16-7-2010
 Meld misbruik9-8-2009 12:53:29

Hoi Katrien

De firma Van Gelabbeek doet dit ook.
Hun website is www.vangelabbeek.com
groetjes

jan

Meld misbruik11-8-2009 12:58:15

Goedemiddag,

De vuurwerkbedrijven draaien vaak hun hand niet om voor een paar centen, helaas maar waar. Ik weet niet wat het budget is, helaas word dit niet vermeld.

Ik vermoed dat het budget ergens tussen de 500 en 1000 euro zal liggen?! Ik ben bang dat jullie beter voor een ' doe het zelf vuurwerk' kunnen kiezen.

In België zit een firma, genaamd Original Fireworks. Zij verkopen consumenten vuurwerk, dit is dus geen gevaarlijk professioneel vuurwerk wat enorm gevaarlijk is bij onjuist gebruik (Niet in de verleiding komen dit te kopen, het moet wel een feest blijven natuurlijk!). Maar gewoon vuurwerk wat u ook in Nederland kunt kopen, de laatste 3 dagen van het jaar. Het vuurwerk is er echter een stuk voordeliger en ook op dit moment te koop.

Natuurlijk is 1 vuurwerk pot te gelijk niet heel spectaculair, in show vorm schiet men bijvoorbeeld 3 of 4 potten tegelijk. De vuurwerk potten die vaak 12 tot 25 shots bevatten(shots: boeketten/ontploffingen met sier in de lucht)worden aan elkaar gekoppeld doormiddel van verbinding lont. Hierdoor hoeft men in plaats van +/- 50 losse vuurwerkpotten maar 8 tot 10 lonten aan te steken. telkens wanneer de ene groep uitgeknald is, word de volgende groep aangestoken. Op die manier word met consumenten vuurwerk een kleine maar toch spectaculaire vuurwerk show in elkaar gezet. Een veiligheid afstand van een +/- 20 meter is wel gewenst.

In de winkel van Original Fireworks lopen stuk voor stuk mensen rond met veel product kennis en ervaring rond. Als u duidelijk aangeeft wat u wil en het budget/te vullen tijd noemt kunnen ze een show voor u bedenken, en wanneer u het aardig vraagt weet ik zeker dat men het ook voor u wil doorlonten.

Voor ongeveer 750 euro moet het lukken om een leuk vuurwerk in elkaar te zetten van minimaal 5 tot maximaal 10 minuten. Hoe korter het vuurwerk hoe meer de lucht gevuld zal zijn, en dus ook spectaculairder. Mijn ervaring is dat een korte show, waarin de lucht vol op is gevuld met vuurwerk uiteindelijk mooier is als een show die lang gerekt is met lege ruimtes in de lucht.

Over grenscontroles kan ik maar 1 ding zeggen, Sinds het professionele vuurwerk in België niet meer te krijgen is word er bijna niet meer gecontroleerd op vuurwerk, en zeker niet in dit jaar getijde. Men houd 1x in het jaar een controle met een heel media circus erbij wat een hoop mensen afschrikt, maar de realiteit is dat er niet meer gericht word gecontroleerd op vuurwerk.
Veel succes met jullie keuze!

Groetjes,

Jan.

jan

Meld misbruik12-8-2009 3:35:04

sorry, dit is de internetsite:

www.vuurwerkbelgie.be

Nogmaals succes,
jan

jan

Meld misbruik12-8-2009 3:35:06

sorry, dit is de internetsite:

www.vuurwerkbelgie.be

Nogmaals succes,
jan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...