Nu Online
Momenteel zijn er 396 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Binnenlocatie omgeving Herentals

29-9-2005 15:14:37
Hallo, aangezien wij in de winter trouwen (januari) ben ik op zoek naar geschikte binnenlocaties voor de foto's. Liefst omgeving Herentals. Mijn trouwkleed is wat bloot om buiten 2u in de vrieskou te gaan staan vrees ik. En we hebben ook nog 2 kindjes om aan te denken.
Alvast bedankt voor de tips!

Joke

Joke

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 796

Joke

Meld misbruik29-9-2005 15:20:12

Oei, ik heb 2x een gelijkaardig berichtje hier geplaatst. Ik was vergeten een ander onderwerp aan te vinken (fotografie).
Gewoon negeren, de stress van de laatste maanden zeker?

Groetjes,

Joke

Joke
17-12-2005
 Meld misbruik29-9-2005 16:00:18

Hallo,

Wij trouwen op 17/12/2005, en onze fotograaf had een tof idee voor een binnenlocatie. Wij gaan foto's nemen in een jeneverstokerij. Misschien kan je ook eens advies vragen aan je fotograaf, of is er wel een oude brouwerij of jeneverstokerij in de buurt.

Groetjes,

Joke

Joke

Meld misbruik30-9-2005 8:35:05

Ik heb mijn fotograaf via internet gevonden en binnenkort hebben we een persoonlijk onderhoud dus tot die tijd zal ik het moeten doen met dit forum. Ik heb het al wel eens aan een fotograaf hier in de buurt gevraagd maar zo meedeelzaam zijn zij nu ook niet als je niks hebt vastgelegd bij hun.
De mogelijkheden tot nu toe zijn de abdij van Tongerlo en het kasteel in Westerlo (maar ben niet zeker of dit publiek toegankelijk is). Ik heb ook iets gevonden van het speelkaartenmuseum in Turnhout maar heb geen idee hoe het er daar uitziet.

Groetjes,

Joke

Ps: wat die jeneverstokerij betreft, in Oud-Turnhout heb je natuurlijk ook de priorij Corsendonck, beetje gelijkaardig dus.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...