Terug naar overzicht
Ik kan je niet helpen met blaadjes die echt lijken, maar wel met blaadjes die echt zijn... :)Bij Van Uytsel in Kontich (denk ik) kan je er gedroogde in doosjes kopen. Zijn er witte en rode. De prijs weten we niet meer, sorry... Hopelijk kan je er iets mee!
Wij hebben er gekocht bij Ikea. Je hebt er rode, witte en oranje en ze zijn niet duur.
In het bruidsparadijs in Merksem verkopen ze rozenblaadjes. Deze lijken echt en ze hebben er zelfs met geur.
Hoi,wij hadden er gewoon echte... onze bloemist heeft een paar rozen geplukt op de ochtend van ons huwelijk :)Groetjes,Nathalie
sylvie,Kijk anders eens op www.rozenblaadjeswinkel.be GroetjesEva
hey,ik ben het niet zeker maar kijk eens op frozen flower.het is een nederalndse site.ik heb daar eens een proefpakketje aangevraagd en het zijn echte maar dan gevriesdroogd.groetjes Daisy25/09/2009
Hallo Sylvie,Ik heb 3 pakjes rozenblaadjes (rode) liggen die ik niet gebruikt heb tijdens ons huwelijk. Ik verkoop ze voor 10€ + verzendingskosten voor de 3 pakjes. Ik heb deze gekocht rond de periode van Valentijn in een speciaalzaak voor winkelinrichting (etalages). Ik kan ze eventueel per post opsturen. Voor meer info kan je steeds mailen naar janick.desaedeleer@telenet.beGroetjes,Janick09/05/2009