Terug naar overzicht
Ongeacht welke dj jullie nemen.Voorzie voor de Vlaschaard zeker een installatie met een sub, het is een grote zaal en je wil het geluid niet te schreeuwerig laten klinken.Qua belichting is 1 Par lat ( ofte 4 knipperende spots ) welke sommige verhuurders als standaard plaatsen een beetje weinig voor een zaal als de vlaschaard.cheers, LeBart
LeBart, jij bent zelf dj zeker hé? Heb je een website?
Beste Cindy,Met enige fierheid stel ik u op deze rubriek onze eigen site voor,www.studiohappymusic.be.Neem gerust een kijkje...Wij stellen dit ten zeerste op prijs.Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar,Mvg Dierk Van Paemelen
Zeker es luisteren bij klimaxs music.Die speelde op feest waar we waren en da was super goed.Ik nam kaartje mee www.klimaxsmusic.be Dorien
BesteKijk even op www.partylighting.be Mvg
Wij hebben Dirk Van Paemelen gekozen voor onze trouwdag. Hij is van Studio Happy Music!Dit weekend naar een trouwfeest geweest waar één van zijn medewerkers draaide en het was echt volledig in orde! Iedereen was heel erg content! Ben tevreden dat ik hem heb genomen voor mijn trouwfeest volgend jaar!Ik kan hem je alleen maar aanraden...Enkel nog maar goeie reacties ook van gehoord!Mandy10/04/2010
Hoi,Wij hadden Dj Marc (Marc van Keer), ons feest was meer dan geslaagd.Hij heeft fantastisch werk geleverd en volledig naar onze wensen.P.S.: Op internet vind je zijn site.Groetjes
HeyStandaard 2 meer info subs (zoals de meeste dj's denk ik) en een heel uitgebreide lichtshow ! Meer info : hout1234@hotmail.comS6
---
Ik heb geen goede ervaring met een DJ, maar dat komt omdat ik er zelf 1 ben.Mensen hebben we goede ervaringen met mij, bij ongeveer elk feest waar DJ Antwan is geweest.... houdt ik meestal daar weer 1 of 2 optredens aan over.Kijk voor meer info even op onze websitewww.dolfijnfeestfestijn.nl En laat even een mailtje achter, dank uMvg DJ Antwan
Hoi Cindy,Misschien kan je eens aan je feestzaal zelf vragen met welke DJ zij de beste ervaringen hebben.mvg