Terug naar overzicht
Hoi Laetitia,Tja groot gelijk, tis het toch wel waard he zo'n film. Wij wonen zelf en hebben als videograaf High End Solutions uit Edegem. Hadden zijn werk al gezien bij vrienden en het was echt af!!! Tot hiertoe zijn wij super tevreden over alle info die we kregen en er wordt echt rekening gehouden met hoe wij het zien. Bovendien brengt hij ideeën aan waar we zelf nooit op gekomen waren...Ik heb hem voor jou even gebeld en op die dagen is hij gelukkig nog vrij. Je kan zijn gegevens vinden op www.high-endsolutions.be (koppelteken niet vergeten)Veel succes ermee en laat zeker weten hoe het was!Stephanie04/09/10
bedankt Stephanie !Ik heb de site bezocht, spijtig dat de prijzen niet vermeld staan :(Zoals je zelf zegt, wij zoeken idd iemand die dus naar ons luistert en rekening houd hoe wij het graag zouden willen (vooral wat muziek enzo betreft)groetjesLaetitia
Het is inderdaad kortdag maar mss heeft Ken Kamanayo uit Berchem nog een gaatje? Contactgegevens vind je als je zijn naam googled.groetjesKatrien
Hey Letitia,Hij weet ervan aangezien ik hem voor jou belde, dus de prijzen zijn maar een telefoontje verwijderd he. :)Veel succes nog!
Je kan misschien eens checken bij de mensen van MotionPictures. Ik vind hun filmpkes echt geweldig.Ik weet wel niet als ze nog beschikbaar zijn, want het is kort dag hè. Veel succes xx Liese
Hey ik weet ook nog iemand die vrij is... hij is niet duur en zijn films zijn echt prachtig, hij deed mijn 2 zussen hun huwelijk en ze waren zooo content... hier is zijn nummer...groetjes0497402509
Dag Laetitia,T&B Producties bied u een combinatiepakket. U krijgt zowel een foto- als videograaf (2 personen) voor éénzelfde prijs. In de prijs zitten volgende zaken: * Foto- en videograaf 15u doorlopend aanwezig * 4 gemonteerde dvd's* 50 gratis foto's 10x15* 5 gratis foto's 15x20* Fotoalbum inclusief 60 foto's* Dvd met alle genomen foto's (Jpeg, 21 MegaPixels) onbeveiligd zonder watermerken* Volledige fotoshoot* Interviews met de gasten (soort van babbelbox)* 55 km vervoersonkostenHet voordeel van dit pakket is dat de foto- en videograaf op elkaar afgestemd zijn, hierdoor lopen ze niet in elkaars weg en krijgt u een fantastisch eindproduct.Dit pakket krijgt u voor de prijs van 1200€ (alle inbegrepen!!) dus geen onverwachte kosten achteraf.Meer informatie nodig?Björn NordaT&B ProductiesTel.: 03/830 57 47Gsm.: 0476/70 69 97www.tbproducties.be info@tbproducties.be
Hey Kan iemand mij misschien de contactgegevens va Ken Kamanayo bezorgen want ik vind niet meteen een e-mailadres van hem als ik hem google. Alvast bedankt. Eline