Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nieuw hier

9-8-2009 15:16:50
Hallo allemaal. ik stap op 25-09-09 in het huwelijksboodje, nog 7 weken dus. En het begint nu wel heel spannend te worden! Ik vond vandaag deze site pas, en ik baal er wel een beetje van dat ik het niet eerder heb gevonden. Mijn hele bruiloft is geregeld (gelukkig), dus mochten mensen nog vragen hebben over de grote dag, dan kun je het gerust aan mij vragen! Ik zelf kom uit de achterhoek, dus mochten mensen dingen willen weten in de achterhoek, dan hoor ik dat. Andere streken kan natuurlijk ook! Groetjes Sara

Sara
25-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 297

Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik9-8-2009 20:16:24

hey Sara,

welkom op de site.
wij trouwen ook op 25/09/2009.
nu begint het echt wel dichtbij te komen hé.
ik heb 2 weken geleden mijn eerste pas gehad.
nu de laatste op 5 september en dan mag ik mijn kleedje mee nemen.
waar trouwen jullie?
wij trouwen in Halle bij Brussel.

groetjes Daisy
25/09/2009

Sara
25-9-2009
 Meld misbruik9-8-2009 22:03:52

Hey Daisy.
Het begint nu inderdaad heel spannend te worden! Wat ik vooral spannend vind is dat vrienden en familie van alles aan het regelen zijn, waar ik en mijn aanstaande niets van mogen weten, hahahaha!
Toevallig moet ik morgen (10-08) naar de bruidszaak, waar mijn maten opgenomen zullen worden... dus ook wel weer een spannend moment! Hebben jullie nog veel dingen te regelen, of valt dat wel mee?
Wij trouwen in Doetinchem (Achterhoek)
Ik neem aan dat je ook in België woont?

Groetjes Sara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...