Terug naar overzicht
14-08-09 :-) Hier klein beetje zenuwen .. 't valt geweldig mee!!
Wij trouwen ook een dagje vroeger, op 14 augustus. Voorlopig nog geen zenuwen ... ik denk dat ik het nog niet goed vat dat het echt nu vrijdag onze grote dag is! Het weer lijkt alvast mee te zitten, joepie!
Wij trouwen op 14 augustus voor het stadhuis, 15 augustus gaat ons feest door. Ik ben niet zo heel zenuwachtig, maar als ik hier 4 dagen lees, begint het toch te kriebelen.De meeste voorbereidingen zijn af, vandaag laatste dansles...Het valt me wel op dat ik het nu gek begin te vinden om 'gewone' klusjes te doen. Als je stofzuigt, is dat nu eenmaal een wereldbreed verschil met de glitter en glamour van het trouwfeest. Vanaf donderdag ben ik wel volop bezig met de trouw, dan geen klusjes meer. Pure ontspanning (of dat is toch de bedoeling).GroetjesDonna
Hallo,Wij trouwen ook 14 augustus 2009. Bij mij vallen de zenuwen heel goed mee. Voorlopig nog! :-) Soms krijg ik wel eens een vlaag van stress, maar na een halfuurtje is alles weer in orde! :-)Ik kijk er in ieder geval naar uit. Besef het inderdaad ook nog niet zo goed dat het nu vrijdag is!De laatste weken zijn zo ontzettend snel gegaan!Groetjes,Natalie.