TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lindsey
14-8-2009
|
9-8-2009 20:53:33
Is bij mij zelfs niet opgekomen ... Ik zal dus gene dragen ... 'k zou niet weten waarom het moet .... :-s Alleen maar extra warmte ...
Als je het nooit draagt hoeft het echt niet denk ik!!
Greeting, Lindsey 5 daagjes te gaan ..
|
|
Els
22-8-2009
|
9-8-2009 21:01:56
Hey Ariadne, Ik draag er persoonlijk wel, niet omdat het moet of mooi is, maar wel omdat mijn voeten dan minder snel op zouden zwellen van de warmte. Ik ga ze afdoen op het avondfeest.
Grtjes Els
|
|
Evelien
26-9-2009
|
9-8-2009 21:14:12
Hey,
Ik ga stay-ups dragen omdat het mij zo'n gedoe lijkt met panty's onder een lang kleed als je naar't toilet moet. Ik draag er ook alleen maar om mijn voetjes wat te sparen (ben een held in overal pijne voeten in te hebben). Ik ben vrijdag naar de winkel geweest en heb iets tussen 'huidskleur' en wit gekozen waardoor je enkel een lichte glans ziet op je been, geen extra kleurtje ofzo.
Groetjes, Evelien
|
|
shirly
5-9-2009
|
9-8-2009 21:15:35
Hallo, Ik trouw ook op 5 september en ik draag er ook geen. Ben veel gemakkelijker zonder en geen mens die daar op zal letten hoor..
Bye bye Shirly
|
|
s
1-6-2007
|
9-8-2009 21:18:49
Waarom zou je dat onder je trouwkleed wel horen te dragen? Vind ik een beetje een vreemde motivatie om er te dragen. Je doet daar echt je zin mee, hoor. Ik zou het niet doen in jouw geval omdat je het niet gewoon bent en begin september trouwt (nog niet koud).
Ik draag helemaal niet graag panty's, dus heb er zeker geen gedragen op mijn trouwdag, terwijl ik een kort kleed aanhad (knielengte).
|
|
kim
10-7-2009
|
9-8-2009 21:43:48
Ik had er geen aan want ik draag dat ook absoluut niet graag. Om mijn voeten wat te sparen had ik wel huidskleurige kniekousjes aan. Vermits ik een lang kleed had zag men dat toch niet. Wat ik wel gedaan heb is makkelijke schoentjes voor op het avondfeest gekocht. Hier had ik geen kousjes meer en kon ik me zonder pijnlijke pootjes op de dansvloer uitleven.
groetjes, Kim
|
|
ariadne
5-9-2009
|
9-8-2009 21:48:01
OK, bedankt allemaal ! het worden er dus geen :)
groetjes
|
|
Tina
21-8-2009
|
9-8-2009 22:19:10
Hey,
Ik heb stay-ups, witte met een figuurtje op. Ik graag dat graag, dan plakken mijn benen niet tegen elkaar als ik zweet, en is ook handig tegen blaren.
Niemand ziet die, maar mijn vriend vindt dat sexy dus dat is extra leuk 's nachts. Zeker aangezien ik geen sexy lingerie kan dragen, door de snit van mijn jurk
Maar als je het niet gewend bent,zitten panty's vervelend en dus geen aanrader
Groetjes
|
|
Katrien
5-9-2009
|
9-8-2009 22:40:28
Hoi Ik heb ook huidkleurige stay-ups, gekocht bij mijn trouwjurk. Heb een paar reserve gekocht in de Veritas. In de Inno hebben ze ook veel keuze. De winkel raadde dit vooral aan tegen pijnlijke voeten. Ik ga ze alleszins aandoen en als ik er last van heb, doe ik ze wel uit. Omgekeerd is lastiger hé. Je weet ook niet vooraf hoe warm of het koud het zal zijn. Als we dertig graden hebben, zal ik er mss nog eens over nadenken ;-) Groetjes PS: het nadert hé! Bij ons 04-09-09. Wat moet jij nog allemaal doen?
|
|
ariadne
5-9-2009
|
10-8-2009 8:33:12
hey Katrien,
JAAAAAAAAAAA het nadert nu echt wel he !! ben soms al zo zenuwachtig, pff...
Dat van die stay-ups is wel een goed idee. Komend weekend ga ik naar Gent, moet nog eens bij AVa en veritas zijn, en ik ga eens kijken bij ino.
Afgelopen zaterdag bijkomende pas gehad voor mijn jurk, want ben 5kg vermagert :) ze gaan hem nu innemen, en nieuwe pasbeurt op 25/08, die dag ook proef make-up en haar !
verder moet ik de bloemen nog doen, want die is met vakantie tot 20/08 de misboekjes laten printen of kopieren ons huwelijkscontract bij notaris
En bij jou ??
groetjes 05/09/2009
|
|
Marijke
10-7-2010
|
10-8-2009 8:55:54
Ik koop mijn panty's (stay-ups) steeds bij hema. Ze hebben er heel veel keuze!
groetjes, Marijke 10/07/'10
|
|
Véronique
31-7-2009
|
10-8-2009 11:20:34
Ik had er gekocht, maar heb ze de dag zelf niet aangehad. Het was een warme dag én onder je rok zelf is het ook al warm! Je benen zie je toch niet op foto's, tenzij om je kousenband eens te tonen of zo... Ik had geen last van zere voeten, maar had ze dan ook ingestreken met een crème van de podologe.
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
Katrien
5-9-2009
|
10-8-2009 22:24:57
Hoi Ariadne Oei, de stress is precies al toegeslagen:-) Spannend hé! Voorlopig bij mij enkel nog positieve stress... Volgende dingen staan nog op 't lijstje - menu drukken - nog enkele cadeautjes zoeken voor familie - broodjeslunch bestellen - nog enkele accessoires zoeken oa witte paraplu's die ik nergens vind!!! - muzieklijst afwerken - notaris 19/08 - 2e proefkapsel 21/08 - enveloppendoos maken - kleine bedankjes gasten + kindjes maken - trouwring laten aanpassen wegens te klein - speechke bedenken - tafelindeling tegen 31/08 Ik DENK dat dit het is... Ik denk steeds dingen te vergeten. Beu gevoel, maar ja, het loopt wel los zeker?? Groetjes 04/09/09
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|