Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Speech avondfeest

9-8-2009 21:11:50
Hey iedereen,

Wij zijn nog op zoek naar speeches als voorbeeld. Kan er iemand voorbeelden bezorgen?

Alvast bedankt
Vanwege de desperate speecher...

Els
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1332

Liesbet
22-8-2009
 Meld misbruik10-8-2009 10:47:51

hallo ,
als er iemand vbn heeft van een speech, mag hij/zij die zeker doorsturen naar mij.
liesbetcool@hotmail.com
Dank u, mvg Liesbet

karin
9-9-2009
 Meld misbruik14-8-2009 11:50:28

Lieve toekomstige bruidjes...
Zouden julie dit naar mij ook willen doorsturen,voorbeelden van mooie speech,nog 26 dagen te gaan,stress....
kargab65@hotmail.com

Dank u, mvg Karin

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik15-8-2009 19:05:40

Wij hadden iets in de aard van; (is niet meer 100% hoor)

Bedankt allemaal om te komen.
Wij hebben al een hele leuke dag gehad, nu zouden we die graag met jullie ook zo afsluiten.
We zouden onze ouders, getuigen en iedereen die geholpen heeft om deze dag tot een goed eind te brengen willen bedanken.
Zo meteen gaan we lekker eten en daarna die calorietjes er weer afwerken op de dansvloer.
Vooraan in de hal loopt nog een fotoreportage. Die blijft staan tot en met het dessertenbuffet. Daar kan je altijd een kijkje gaan nemen.
Verder zou ik nog willen vragen dat iedereen iets in ons gastenboek zou willen zetten en als laatste hebben we nog voor iedereen een bedankje klaarstaan.
Smakelijk eten.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...